Praten over gewicht (23) – Bierbuik op stoel

'Je krijgt een buik. Een bierbuik', gilde ze.
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag een meisje dat iets van een hoge plank moet pakken in de keuken. Ze gaat op een stoel staan en dan wordt iets heel moois zichtbaar.

Bierbuik op stoel


Een meisje zou oude spijkerbroeken van mijn vriendin lenen. Ze kwam langs om ze te passen, maar kon er met geen mogelijkheid in. Ze was een jaar jonger dan ik en begon een jaartje later aan de studie. Vaak kwam ze bij mij en mijn huisgenoot langs. Dan dronk ze veel bier. Zo lukte het haar wel om in een jaar tijd een kilo of 10 aan te komen.


Adembenemende billen

Haar gewichtstoename was wat minder duidelijk zichtbaar dan bij mijn vriendin. Ze had adembenemende billen. Op een warme zomerdag na school, was ik bij haar thuis. Ze werkte in de keuken en moest iets hebben van een hoge plank. Ze kon er niet bij en ging op een stoel staan.

Haar moeder kwam juist op dat moment. 'Jeetje, Nicole wat ben je dik geworden zeg. Je krijgt een buik. Een bierbuik', gilde ze. Ik denk dat ze zeker ook gedurende die warme zomermaanden flink wat bier naar binnen werkte.

Volgende week: tenger

Een mollig meisje vertelt iemand hoe ze haar ex-vriendje een klap gaf. Ze kreeg vergiffenis van de rechter. Ze was zo tenger en kon nooit zo'n klap geven aan zo'n forse jongen. Maar dat was 25 kilo geleden...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)