Bekentenissen van een feedee (9) – Oefeningen voor rekbare maag

In Bekentenissen van een feedee geeft een feedee een openhartig kijkje in haar leven. Ze komt bewust aan. De gewichtstoename betekent niet alleen een verandering in het lichaam. Naast veel eten en bewegen, helpt het ook om de maag flink te trainen. Een rekbare maag kan immers meer eten verwerken waardoor je sneller aankomt. Daarom bevat deze laatste aflevering een paar tips.

Oefeningen voor rekbare maag


Voor veel mensen klinkt het ontzettend gek wat ik allemaal opschrijf. Zij zijn helemaal gefixeerd op afvallen. Daarom vinden ze mij gestoord en vinden dat ik opgenomen moet worden in een inrichting. Het kan mij niks schelen. Ik wil vertellen over mijn voorliefde en fascinatie. Wat anderen daarvan vinden, interesseert me niet. Ik heb mij lang genoeg al laten beïnvloeden door de mening van anderen over mij en mijn overgewicht. Dat doe ik nooit meer.

Ik heb momenteel zo'n verschrikkelijke honger. Ik voel hoe mijn lijf schreeuwt om iets eetbaars. Ik ben net thuis van college en zoek naar iets eetbaars dat ik zelf kan klaarmaken. Sinds kort heb ik een frituurpan en maak ik heel veel dingen zelf klaar. Zoals gefrituurde kipreepjes, kroketten of hamburgers. Als ik de geur van dit eten al ruik, raak ik al helemaal opgewonden. Zo lekker is het en het is zo goed voor mijn vette lijf.


2 kilo gefrituurde kipreepjes

Momenteel probeer ik te trainen om strakjes 2 kilo gefrituurde kipreepjes op te eten. Het lukt me nog niet, want bij anderhalve kilo kan ik echt geen pap meer zeggen. Dan speel ik met mijn kutje en kom heel snel klaar. Het is ongelooflijk wat al dit eten met mijn lichaam doet. Het idee dat ik straks 2 kilo kip kan versmaden, windt mij ontzettend op. Ik zie hoe mijn buik momenteel groeit en de ruimte aan het zoeken is.

Op dit moment ben ik ook te trainen door de zogenaamde 'ballon'-oefening. Ik probeer dan 4 liter volle melk op te drinken in 1 uur tijd. Hiermee train ik mijn maag om zoveel mogelijk volume te krijgen. Het voelt onwijs vol en het lukt me sinds kort om dit allemaal op te drinken. Het is echt een immense prestatie. En ik ben er ook heel trots op dat het mij nu lukt.

Maag oprekken

Zo rek ik mijn maag immens op. Ook helpt het dat melk extra goed is voor de groei. Ik heb steeds het gevoel dat ik onwijs ben aangekomen sinds ik deze training dagelijks doe. Daarnaast train ik mijzelf in het eten van een heel slagroomtaart en probeer ik een kilo patat op te eten. Best moeilijke klussen. Ze dienen allemaal 1 doel en dat is aankomen. En ik moet zeggen dat het me heel aardig lukt.

Volgens wetenschappers kan de mens nooit zoveel aankan in de maag. Een handboek vermeldt dat de mens ongeveer 1,5 kilo aankan. Maar ik heb mijn maag al zo getraind dat mijn maag bijna 4 kilo aan massa kan dragen. Ik noem dat de ballon-oefening. Ik probeer de boel nog iets op te rekken tot ruim 4 kilo. Ik vind het heerlijk om te spelen met de rekbaarheid van mijn maag.

Reacties

  1. Ik ben door.je.verhalen op mooi dik gefascineerd door je meedeed schap. Ik zou best wel eens met je willen chatten.
    Ik wou graag weten hoe zwaar je nu weegt.
    Rjv-movies@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meedeed schap moet feedee schap zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, ik neem graag een keer contact met je op om een paar vragen te stellen.
    Jaykain@live.nl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk te lezen dat je zoveel moeite doet dikker te worden. Wordt je geil van veel eten in je buik? Heerlijk want ik vind het lekker als je echt veel eet en wekelijks vetter wordt
    groet, rubensfan (rubens_fan5@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)