Bekentenissen van een feedee (7) – hoe kom ik zo snel aan?

In Bekentenissen van een feedee geeft een feedee een openhartig kijkje in haar leven. Ze komt bewust aan. De gewichtstoename betekent niet alleen een verandering in het lichaam. Bewust aankomen lokt veel reacties uit. Deze kunnen positief of negatief zijn. Maar iedereen is wel geïnteresseerd hoe ze zo snel aankomt.

Hoe kom ik zo snel aan?


Iemand vroeg me hoe ik zoveel kon aankomen in de laatste anderhalf jaar. Een gedeelte van het gewicht dat ik nu bij me draag, heb ik gekregen door training. Ik heb steeds de grens opgezocht hoeveel ik kan eten en ging soms verder. Ik kon nu enorme hoeveelheden eten verstouwen. Dat zorgde ervoor dat die nieuwe levenswijze mij weer stimuleerde om nog meer te eten. Het vergrootte allemaal mijn eetlust, waardoor ik nog meer kon aankomen.

Het extra gewicht dat ik kreeg, zorgde ervoor dat de trainingen nog intensiever werden. Het stimuleerde ongelooflijk om mij helemaal vol te eten. Als ik dan een paar uur later weer honger kreeg, dan begon ik weer opnieuw. Dat de hele dag door. Als ik honger heb, dan laat ik mij helemaal gaan. Ik mag eten wat ik wil en zoveel als ik wil. Hierbij zoek ik ook de grens. Als er wat meer bij kan, dan doe ik dat.


Gek op vlees

Ik ben erg gek op vlees. Ik kan daar nooit genoeg van krijgen. Ook houd ik erg van zuivelproducten, ijs, slagroom, heel veel soorten vetrijke kaas, volle yoghurt, melk en vla. Daarnaast eet ik ontzettend veel vlees. Em je kunt me altijd wakker maken voor een heerlijk belegde pizza. In elk geval ben ik gek op dierlijke voedingsproducten.

Als ik 's morgens wakker word, probeer ik mijzelf eerst helemaal vol te eten. Daarna zorg ik ervoor dat ik de hele dag aan het snacken ben. Dit doe ik tussen mijn werkzaamheden door. Het meeste krijg ik omdat ik wel wat te eten in mijn buurt heb. Ook zorg ik ervoor dat er altijd wat te eten en te drinken in mijn tas zit.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)