Bakkersvrouw (3) - Nog een hapje

Jenny trouwt met de banketbakker Jean. Als hij de bakkerij van zijn baas Luuk overneemt, moet Jenny hem helpen. Jenny moet proeven of het banket goed op smaak is. Als ze net besloten heeft om te gaan lijnen, neemt Luuk haar mee naar een grote banketbeurs. Daar proeft ze meer dan goed voor haar is.

Lees eerst het eerste deel van Bakkersvrouw: Even proeven »


Nog een hapje



De bakkerij draaide een klein halfjaartje en dat was aan mij af te zien. Mijn buik was groter dan ooit. Zelfs toen ik zwanger was van Henri, wees hij niet zo trots vooruit. Ik maakte mijn rondje door het dorp en merkte dat de nieuwe spijkerbroek maat 46 alweer te strak zat. Die morgen was ik op de weegschaal gaan staan. Ik schrok me rot.

De teller stopte pas bij 87! Dat terwijl ik de laatste week echt serieus gelijnd had. Ik had geknabbeld aan de bleekselderij. Ook was ik begonnen aan het drinken van water. De hele dag nam ik water. Ik moest volgens dat dieet 3 liter water per dag drinken. Eindelijk voelde mijn maag minder gespannen. Maar ik had een immense honger.



Die middag riep Jean mij van achter. Hij had een nieuw soort chocoladetaart gemaakt. Het leek wel een immense bonbon. Hij zag er werkelijk betoverend uit. Mijn maag knorde van leegte. De liters water boden weinig soelaas. Ik voelde hoe de chocola mijn ogen verleidde. Wat zag dat er lekker in. Het water dat ik die dag gedronken had, liep in mijn mond. Dit was gewoon te lekker om te laten staan.

'Ik durf het bijna niet te vragen, want je hebt deze week zo goed je best gedaan', zei Jean. 'Maar zou je een heel klein hapje willen proeven?' Hij vond dat ik dat best wel verdiend had. 'Je bent zo sterk geweest de laatste dagen. Dat heb je best verdiend.'

Zijn stem verleidde mij verder, want dit zag er werkelijk adembenemend uit. Als een grote bonbon omhelsde de chocolade het hele taartje. Hij voerde mij een hapje. Wat smaakte dit geweldig. Ik proefde hoe de cacao zich vermengde met het room dat hij erin verwerkt had. Dit was een overweldigende ervaring. Ik nam nog een hap en nog een. Zo voerde Jean mij het hele taartje.

Tevreden liet ik mij iets achterover hangen. Wat voelde dit geweldig. Mijn volle maag drukte naar buiten toe. Het bolde mijn buik nog eens extra. Ik leek inderdaad weer zwanger. De verse chocolade zat tevreden in mijn maag en roerde zich niet zoals Henri destijds. Mijn shirt was omhoog gekropen en toonde mijn blote buik. De navel wees trots omhoog. Zo diep als hij verzonken lag in mijn dikke buik. Dat had ik niet eerder meegemaakt.

Die avond at ik een lekker stuk vers brood. Jean kan ook zo lekker brood bakken. Dit keer at ik een stokbrood. De korst was heerlijk knapperig. Ik smeerde er een dikke laag roomboter op en daarna een flinke laag chocoladepasta. Een heel stokbrood verdween in mijn maag. Wat smaakte dit geweldig. Ik ging me niet meer pesten met bleekselderij en wortels. Waarom zou ik mijzelf zo kwellen als er zoveel lekkernijen om mij heen liggen. Bovendien moest ik Jean helpen met het verbeteren van de kwaliteit van zijn producten.

De volgende morgen lagen er alweer lekkere croissantjes klaar voor het ontbijt. Jean had ze voor mij klaargelegd. Er lag een briefje bij. 'Eet maar lekker op.' Het was ontzettend lief van hem. Dat het liefst 6 croissantjes waren, had hij blijkbaar niet zo in de gaten gehad. Ik snoerde mijn ochtendjas dicht. Hij viel open. Mijn buik kreeg ik niet meer bedekt met de stof, terwijl hij altijd bijzonder royaal viel. Zonder dat ik er veel erg in had, verdwenen de 6 croissants in mij.

Ik was echt onverzadigbaar. Ik stond die morgen alleen in de winkel. Af en toe riep Jean mij naar achteren om wat chocolade te proeven. Ook had hij heel veel gebakjes gemaakt met slagroom erin. Het leek niet zo te lukken met de slagroom, want ik heb flink wat scheppen geproefd. Dan moest hij er wat suiker bijdoen, adviseerde ik. Jean meent dat hij het verschil gewoon niet proeft. Ook moet hij kokhalzen van de zoetigheid.

Ik vond het daarentegen heerlijk. Zo snoepte ik mijn buik helemaal rond om 's avonds ook een flinke stamppot weg te werken bij het avondeten. Had ik daar in het begin nog moeite mee na een dag snoepen, nu leek het of het gemakkelijker naar binnen ging dan ooit. Soms schepte ik zelfs nog een keertje op. Gewoon omdat ik nog honger had.

Die avond zat ik lekker op de bank televisie te kijken. Jean zette een schaal met lekkere kaascroissants op tafel. 'Hier, die kan ik morgen niet meer verkopen. Neem er lekker eentje', zei hij. Ik nam er eentje. De heerlijke smaak deed mij goed. Ik snapte niet waarom deze croissants niet meer te verkopen waren.

Mijn buik was tonnetjerond en stond strakgespannen van de 7 kaascroissants die ik naar binnen had gewerkt. Jean wreef over mijn nieuwe vetlaag. Het voelde overweldigend. Alsof mijn dikke lijf sensitiever was geworden, leek het. Ik voelde hoe zijn hand zachtjes over mijn ronde buik streelde. Hij zakte langzaam naar beneden.

Mijn navel wees trots een flink eind vooruit. 'Wat een weelde', zei Jean zachtjes. 'Ja, dat komt omdat ik van jou altijd moet proeven', zei ik. Hij knikte. 'Het spijt me. Vind je het erg?' Ik knikte. 'Eerst vond ik het erg. Nu niet meer.' Hij trok mijn slipje naar beneden. Zijn gezicht dook in mijn liefdesheuveltje. Ook daar voelde het voller. Het vet nestelde zich ook daar. 'Dan zal ik jou nu even proeven', zei Jean. Zijn tong streelde mijn binnenste. Het leek of ik in brand stond.

Het leek of mijn klitje nog gevoeliger was geworden. Ook merkte ik hoe zacht het van binnen allemaal was geworden. Jean kreeg ook wat meer weerstand te verduren omdat alles door het nieuwe vet wat nauwer was geworden. Ook merkte ik hoe alles zachtjes schudde onder het ritme van de liefde. Ik kreunde en voelde hoe mijn dikkere tieten zwaarder heen en weer bewogen. Wat een geilheid.

Na de goddelijke vrijpartij kusten we elkaar innig. 'Heerlijk', zuchtte ik. 'Je krijgt een goddelijk lijf van al dat geproef', fluisterde Jean. 'Ik zal je morgen verder laten proeven.' 'Ja', kreunde ik. Ik proefde al die zoetigheden al op mijn tong. Wat heerlijk. Hij kneep in de flinke vetrol die mijn onderbuik vormde naar de rug toe. De lovehandle kon hij in zijn hand vatten. Hij schudde het vet zachtjes heen en weer. 'Tuurlijk ga ik proeven. Wat ga je voor me maken morgen Jean.' 'Ik ga lekkere bonbons maken met van die zachte chocola van binnen.' Het water liep in mijn mond. 'Ja', kreunde ik. 'Die ga ik zeker proeven. Ik weet nu al dat ze ontzettend lekker zijn.'

Lees deel 4 van Bakkersvrouw: Groeiende business »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)