Praten over gewicht (19) – Mantelpakje

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag het verhaal van een meisje dat een mantelpakje krijgt kort na een dieet. Als ze het later weer aan wil trekken, levert dat moeilijkheden op.

Mantelpakje


Ik kende een meisje waarmee ik af en toe uitging. Ze was een typisch voorbeeld van een jojo'er. Ze kwam aan, viel af en kwam dan weer meer aan. Ik moedigde haar bij het aankomen natuurlijk ook altijd aan meer te eten. Maar op een bepaald moment ging ze op een streng dieet en begon ze met hardlopen.

Ze viel flink af en toen ze haar eerste baantje kreeg, kocht haar vader een duur mantelpakje van een beroemde ontwerper. Het was dus geen goedkoop mantelpakje. Toen ik een maand of wat later met haar uit eten ging, droeg ze weer het pakje.


Het zat werkelijk veel te strak. De stof stond strakgespannen en de knopen stonden op springen. Overal welfden vetrolletjes onderuit en hij stond strak over haar volle kont. We gingen dat restaurant in en vraten ons echt helemaal vol. Toen we buiten stonden na het eten, rilde ze omdat ze het koud had. Ik zei dat ze haar jas dan dicht moest doen. 'Dat gaat niet', zei ze. 'Ik ben te dik geworden om hem nog dicht te krijgen.'

Dat was inderdaad het geval. Hoe ze ook trok en sjorde, ze kwam een centimeter of 3 tekort om de 2 ritshelften bij elkaar te krijgen. Ook haar pakje sloot niet goed meer dicht. Ik zag haar mollige buikje onder het bloesje uitsteken, heel sexy. Ik voelde gelijk mijn pik hard worden. Daarom wist ik haar gelukkig snel in de auto te slepen om mijzelf tot bedaren te brengen.

Volgende week: Te kleine kleren kopen

Volgende week het verhaal van een meisje die de hobby heeft om te kleine kleren te kopen. Ze hoopt bij het passen dat ze zoveel is afgevallen dat ze de kleine kleren wel past. Het tegendeel is natuurlijk waar.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)