Praten over gewicht (11) – Verloren van broek

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag een meisje dat altijd vecht tegen de kilo's. Totdat ze de strijd opgeeft en in een grotere broek rondloopt.

'Ik heb het gevecht met de veel te krappe broek verloren.'

Verloren van broek


Ik werkte voor een zomer bij een fastfoodrestaurant. Daar kwam ik een meisje tegen dat wat jonger was dan ik. Ze klaagde erover dat ze 'dik werd door hier rond te hangen'. Ik probeerde er een beetje luchtig over te doen, bang dat mijn voorliefde voor dik aan het licht zou komen. Daarom maake ik wat grapjes.

Wel zorgde ik ervoor dat ze als een gerecht niet optimaal was of overbleef, ze mijn misbaksels altijd aangeboden kreeg. Zij was echter altijd verstandig en wreef dan over haar buikje. Ze hoefde niet. De veel te strakke broek die ze droeg, zou ze dan helemaal niet meer aan kunnen trekken. Het was echt niet goed voor haar al dat eten. Dat de broek haar dikte juist benadrukte, leek ze niet in de gaten te hebben.


Chagrijnig

Op een dag kwam ze heel chagrijnig binnen. Ze droeg een grotere maat broek. Ik kon het niet helpen, maar een brede glimlach op mijn gezicht kon ik niet voorkomen. Ze keek me aan met een woeste blik en liep gelijk door naar de donuts. Ze nam een grote hap in een donut.

Ik vroeg haar waarom ze nu al aan het eten was. Dat deed ze normaal nooit. Ze keek me woest aan en zei: 'Ik heb het gevecht met de veel te krappe broek verloren. Waarom zou ik mij iets lekkers onthouden als ik die broek toch nooit meer aan krijg.' Ze slikte de laatste hap van de donut door en pakte een nieuwe waar ze eveneens een flinke hap in nam.


Volgende week: Chocoladetaart

Volgende week krijgt een vetliefhebber in een restaurant het advies van een mollige bediende om de chocoladetaart te nemen. Het laat zich niet lang raden waarom hij dat advies krijgt van deze knappe dame met beginnersbuikje.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)