Praten over gewicht (9) – Gek van opwinding

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag hoort een vetliefhebber in de kantine een meisje zeggen dat ze geschrokken is van het hoge getal op de weegschaal. Ondertussen neemt ze een hap in haar vette hamburger...

'Ik had nooit verwacht dat ik zo'n hoog getal zou zien op de weegschaal.'

Gek van opwinding


'Ik had nooit verwacht dat ik zo'n hoog getal zou zien op de weegschaal.' Dat hoorde ik een meisje tijdens het eten in de kantine op de universiteit hardop zeggen. Terwijl ze het vertelde, nam ze een grote hap van een lekker uitziende hamburger vol met kaas en dikke stukken vlees.


Ze was zeker mollig en ik vond haar er erg goed uitzien. Het was mij iets eerder al wel opgevallen dat ze flink was aangekomen. Ze had een forse kont en haar buikje hing over haar broekband heen. Volgens mij at ze iedere dag wel een hamburger en soms zelf meer dan een.

Toen ik het hoorde, dacht ik echt even dat ik gek werd van opwinding.

Volgende week

Volgende week moet een vetliefhebber wachten in de hal van een groot bedrijf. Hij spreekt de receptioniste en hoort dat ze gestopt is met roken. Dat ze daardoor ruim 11 kilo is aangekomen, krijgt hij ook te zien.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)