De erfenis (14) – De zevende hemel (slot)

Wat vooraf ging: Mark, de man van Paulien, is onverwachts overleden. Paulien ruimt zijn spullen op en stuit op de rekening voor een opslagruimte. Ze weet hier helemaal niks van en raakt verzeild in een geheimzinnige wereld waar een vrouw met de naam Suzanne zich vrijwillig laat vetmesten. Haar zwager Erwin zou de feederstoel ontmantelen. Als Paulien zich bedenkt ontdekt ze dat Erwin dezelfde stoel helemaal heeft opgebouwd in zijn garage. Ze is in de zevende hemel met deze machine die haar eten en seks tegelijk geeft.

Lees eerst het eerste deel van dit vervolgverhaal: De geheime opslagruimte »

De zevende hemel (slot)



Paulien had zich nu heerlijk geïnstalleerd in de machine, maar liet zich nog helemaal over aan het apparaat dat haar erotisch helemaal zou stimuleren. Ze twijfelde of ze wel eerlijk was geweest tegenover Erwin. Hij zou namelijk alleen toekijken en ze vond dat ze zo van hem profiteerde. Alsof het alleen om haar lust ging. Hij kwam bij haar mond om het mondstuk op de juiste hoogte te plaatsen. Ze vroeg hem of hij hier helemaal achter stond. 'Ik ben nog nooit ergens zo zeker van iets geweest in mijn leven, als van dit', zei hij.


'Het is ook een heel rare tijd voor ons', zei ze waarbij ze merkte dat ze de nadruk legde op 'ons'. 'Ik weet het', antwoordde hij en hij zette het uiteinde van de buis aan haar lippen. 'Misschien is de timing niet goed, maar we hebben er maling aan.' Hij gaf haar een kus op de wang en legde zijn hand op haar dikke buik. 'Echt waar?' vroeg ze onzeker. Het verraste haar hoe luchtig Erwin deed over dit voor haar zware onderwerp. Zeker ook omdat de vibrator klaarstond om haar liefdeloos te neuken, maar de lust werd er voor haar juist groter door. Ze wist het nu zeker, ze zou helemaal tot het naatje gaan en zich volproppen tot ze niet meer kon.

'Maak je geen zorgen', zei hij. 'Ik hou van je. En nu hou je mond en prop jezelf lekker vol. Je moet het nu zelf maken.' Hij glimlachte en stak het mondstuk in haar mond. De immense vibrator zat goed stevig in haar kutje. 'Ik hou ook van jou', antwoordde ze terwijl haar woorden gesmoord werden door het uiteinde van de buis en de slikte al wat van de vloeistof in. Daarna ging ze echt zuigen. Een overweldigende golf trof haar kutje. Hoe harder ze zoog hoe sterker ze van onderen gestimuleerd werd. Ze voelde hoe de calorierijke vloeistof haar maag in viel. De sensatie steeg Paulien naar het hoofd. Ze zocht met haar hand naar de pik van Erwin. Het lukte niet, ze greep mis. Ook omdat ze niet kon stoppen met zuigen. Wat voelde dit heerlijk en overweldigend.

Ze probeerde het nog eens en ze greep dit keer goed. In haar hand hield ze de keiharde lul van Erwin vast. Ze pompte hem langzaam heen en weer. Onderwijl liep het calorierijke vocht haar lichaam binnen en schudde de vibrator in haar kutje. Ze hield zijn leuter goed vast, maar merkte dat bij de volgende trek aan het mondstuk alles onderin goed los kwam. Ze liet per ongeluk de pik van Erwin los. Hij ving het echter op, keek naar hoe zij kronkelde onder het genot van de neukmachine. Ze werd echt geneukt en hij trok onderwijl aan zijn pik. Hij tikte met zijn opgewonden eikel op haar dikke buik. Wat schudde dat vet van haar lekker mee. Even later spoot het zaad helemaal over haar vet.

Paulien bezweek bijna onder de enorme hoeveelheid van de calorierijke voedingsmelk die ze binnenkreeg. Ze merkte dat het een verslavend effect had, zodra ze stopte met zuigen, hield ook de stimulering van haar klitje beneden op. Het leverde een dubbel gevoel op, want het was lastig zich helemaal op haar onderste te concentreren als haar maag zich vulde met het calorierijke vocht. Ze hijgde van genot en merkte dat haar volle maag ook hielp om het orgasme van nog dieper te laten komen. Hij kwam vanuit de diepste krochten en haar hele vette lijf trilde toen het zover was. Al haar nieuwe vet bewoog losjes mee bij het ferme orgasme.

Wat voelde dit geweldig. Paulien had nooit durven dromen dat het zo geweldig voelde om zich als een feedee te gedragen. Het voelde waanzinnig om na het orgasme gewoon weer van voren af aan te beginnen. Erwin vulde met liefde de vloeistof weer bij en zij zoog intens en diep. Het leek wel of er zojuist niets gebeurd was en alles weer van voor af aan begon. Wat was dit heerlijk. Paulien wist zeker dat deze machine haar extra zou stimuleren om extra aan te komen. Ze zou harder groeien dan ooit. In deze paar dagen merkte ze al dat het vet zich was gaan nestelen rond haar buik en haar heupen. Ook haar borsten voelden zwaarder en zachter aan. Hier ontstond iets heel moois. Erwin mocht het zien en hij mocht haar zelfs een beetje helpen bij het aankomen.

Die avond gingen ze voor het eerst samen naar bed. Paulien merkte dat haar buik voller was dan ooit. Ze kreeg een liefdevolle buikmassage van Erwin. Het voelde eventjes alsof haar Mark haar buik voorzichtig in beweging bracht. Het voelde goed en het leek wel of Mark haar aankeek. Het is goed zo, besefte ze. Ze kreeg de liefde van Mark via zijn broer Erwin. Erwin fluisterde haar zachtjes in het oor dat hij vandaag een boekje had gekocht om haar maten in op te schrijven. Hij had haar iets voor de feedingsssessie in de stoel al uitvoerig gemeten en gewogen en ook al wat foto's gemaakt. Nu stelde hij een spannend boek samen, net zoals zijn broer eerder had gedaan.

***

Epiloog


Maar dat lieve lezer, is een heel nieuw verhaal. Dat is het verhaal van mijn vrouw Paulien en mijn broer Erwin. Ik heb mezelf dood geschreven in dit verhaal, maar voel hoe sterk ik naar mijn vrouw verlang. Het is genoeg. Ik moet haar het geheim vertellen van de stoel, de opslagplaats en mijn affaire met Suzanne, de vrouw van Erwin. Het is een ellendig verhaal, maar ik merk dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om dit geheim niet te verklappen.

Ik weet zeker dat er in Paulien een feedee schuilt en ik weet ook zeker dat mijn huwelijk niet hierdoor kapot hoeft te gaan. Nu fantaseer ik avond aan avond hoe ze op mijn feederstoel zich vetmest en zal groeien. Maar waarom zou dat na mijn dood moeten gebeuren? Ik zal haar mijn geheim verklappen en mijn dromen waarheid zien worden.

Maar dat lieve lezer, dat is – schreef ik net al – een heel andere verhaal. Het verhaal van Paulien, mij en de feederstoel.

Groet,

Mark


EINDE

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)