Minstens twee keer per dag warm eten

Een van de mooiste stories als ik dit weekend. Het behandelt het verhaal van Ivy. Ik kende haar al langere tijd. Altijd werd wel gesuggereerd dat ze dikker werd. Ik nam dit altijd aan voor grote korrel zout. Overdrijven hoort namelijk in de wg-sceen. Tot ik dit weekend op een forum haar verhaal tegenkwam. 45 kilo in nog geen jaar tijd, bovendien onthulde ze ook het geheim: minimaal twee keer warm eten per dag en een dikmakende shake iedere avond voor het slapen gaan. Wat er dan gebeurt?

Dit:


Aanvankelijk viel de schade wel mee...



Dit is wel iets ernstiger

Overzichtswerk, de deuropening lijkt wel kleiner geworden

Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)