Praten over gewicht (5) – Tatoeage op lovehandles

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag laat een vetliefhebber zijn vriendin een tatoeage zetten op haar lovehandle om te zien of ze moet afvallen.

'Uitgerekend op dit plekje zie ik altijd gelijk of ik aankom.'

Tatoeage op lovehandles


Ik ben het er volmondig mee eens dat het verschrikkelijk opwindend is om meisjes te horen praten over hun gewicht en dat ze zijn aangekomen. Soms gebeurt het heel eenvoudig doordat ze zeggen: 'Ik ben echt dik geworden'. Andere keren is het wat subtieler en dan vertellen dat ze een jurk niet meer passen. 'Moet je zien hoe dik mijn kont is in die jurk' of 'Je ziet in deze jurk echt mijn buik.'

Ik was een keer met een vriendin bij een tatoeageshop. Ze wilde een tatoeage laten zetten op haar heup. Ze was onlangs wat afgevallen, maar ondanks dat had ze nog altijd een charmant buikje en flinke dijen. Ik schatte dat ze met haar 1 meter 65 een kilo of 72 woog.


Voor het zetten van de tatoeage moest ze uiteraard haar shirt omhoog trekken. Het was een eindje boven haar heup en een eindje onder haar oksels, op de plek waar ze een kleine lovehandle had zitten, die er ondanks haar afvalpoging nog altijd zat.

Ze vertelde me dat ze de tatoeage ging laten zetten zodat ze een reden had om af te vallen. Uitgerekend op dat plekje kwam de tatoeage omdat ze dan kon opletten of ze niet stiekem wat aan zou komen. 'Anders eet en drink ik me een slag in de rondte', zei ze tegen me. 'Altijd als ik een beetje afval, dan ga ik weer naar de McDonald's om me vol te proppen', beweerde ze. 'Uitgerekend op dit plekje zie ik altijd gelijk of ik aankom. Nu valt het mij altijd direct op. Anders dan word ik zo dik als een varken.'

Volgende week: Gewichtige quotes

Een shirt dat gekrompen is, niet kunnen zwemmen of niet kunnen zitten in de strakke jurk. Allemaal korte quotes die een vetliefhebber heeft verzameld, passeren volgende week de revue.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

  1. Fantastisch onderwerp. Zelf hou ik ook van meisjes/vrouwen die hun rondingen onderschatten, of hun gewicht. Ik ben geen feeder, val ook niet op superdik, zit meer in de volsank range. Vooral billen en dijen die uit broeken scheuren en weegschalen die te ver uitslaan zijn leuke onderwerpen. Meisjes die hun bikini aanproberen na de winter en er niet meer inpassen. Hmmm.

    Wellicht eens chatten hierover? Mijn MSN: devries_1975@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)