Praten over gewicht (6) – Gewichtige quotes

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag een shirt dat gekrompen is, niet kunnen zwemmen of niet kunnen zitten in de strakke jurk. Een paar quotes die een vetliefhebber verzameld heeft.


'ik dacht dat mijn shirt gekrompen was'

Gewichtige quotes


Enkele interessante quotes van meisjes die vertelden dat ze dikker waren geworden:

'ik dacht dat mijn shirt gekrompen was'

Dit meisje ontdekt dat ze in 1 maand bijna 5 kilo is aangekomen. Echt een topper van wat ik meemaakte.

'ik kan echt niet gaan zwemmen vandaag, ik pas niet meer in mijn bikini'

Dit is een meisje dat voortdurend jojoot en op een mooie zomerdag doodleuk vertelde dat het echt niet ging om te gaan zwemmen. Haar zwemkleding was te klein geworden

'ik weet niet of ik met deze jurk aan wel kan gaan zitten'

Hier draagt een eerder sportief meisje een veel te strakke jurk die ze vroeger goed kon dragen, maar nu ze veranderd is in een heus dikkertje is de jurk veel te klein geworden.

'kijk ik kan mijn oude broek weer aan'

Deze woorden waren van een ander jojo-meisje. Dit meisje houdt van feesten en is in korte tijd 10 kilo aangekomen. Ze vertelde luid en duidelijk dat ze haar zwarte broek, die voordat ze aankwam ook al strak zat, haar niet meer paste. Daarom kocht ze een nieuwe broek. Ze kwam verder aan wat de nieuwe broek weer te krap maakte.

Daarna besloot ze te gaan lijnen. Toen ze daarna de nieuwe broek weer aantrok, ontdekte ze dat hij weer paste. Ze probeerde ook de oude broek aan te trekken omdat ze zo trots was dat ze zoveel afgevallen was, maar dat lukte niet meer. Natuurlijk past ze nu de nieuwe broek ook niet meer.

'Amerikaans eten is slecht voor mijn lijn'

Een Cubaans meisje zei dat in de sauna terwijl ze zachtjes klopte op haar mollige buikje. Ze glimlachte hierbij en het lekkere vet van haar buik schudde zachtjes heen en weer. Ze vertelde dat ze sinds ze hier woonde flink was aangekomen.


Volgende week: Meisje van de slijterij

Volgende week komt een vetliefhebber een vriendin tegen bij de slijterij. Ze vindt het maar koud buiten. Ze draagt ook geen warme jas. Dat komt omdat ze de oude winterjas niet meer past.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)