Praten over gewicht (3) – Franse les

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag het verhaal een meisje op de middelbare school dat bij Franse les laat zien dat ze haar broek niet meer dicht krijgt.

Ik zag een flinke vetrol over haar broek heen welven.

Franse les


Ik hoor veel verhalen om mij heen van meisjes die dikker worden, zich te dik vinden of vinden dat ze teveel eten. Het lijkt wel of ik dit soort vrouwen en verhalen aantrek. Ze weten mij altijd te vinden om hun hart over de kilo's te luchten. Ik vind het in elk geval heel opwindend. Al blijft het heel moeilijk om het betreffende meisje eerlijk te vertellen dat je het juist mooi vindt dat ze zijn aangekomen. De algemene opinie is anders. Dat is extra wrang.

Adembenemend

Zo kende ik op de middelbare school een meisje bij de Franse les. Ze zat vlak achter mij. Ze zag er adembenemend uit. Op een dag draaide ze zich om en vertelde mij dat ze haar broek niet meer dicht kreeg. Ze wilde het echt aan mij demonstreren. Ze trok haar buik in en probeerde de spijkerbroek dicht te krijgen.


In de tijd dat ik haar voor het eerst zag, was ze zo mager als een lat en gedurende de middelbare schooltijd was ze aangekomen. Ze had een mooi gezond, mollig figuur gekregen. Het zag er echt niet slecht uit. Ze probeerde die dag dus haar spijkerbroek dicht te krijgen. Ze trok en trok en kreeg met een vuurrood hoofd de knoop vast. Ik zag een flinke vetrol over haar broek heen welven. Ik was even helemaal ondersteboven. Wat was dit geweldig.


Volgende week: Bikinimeisje

Volgende week spreekt een vetliefhebber een vriendin in het zwembad. Hij heeft haar langere tijd niet gezien, maar ziet nu dat ze flink is aangekomen. Hij vraagt hoe het gaat. Ze verveelt zich in haar nieuwe woonplaats en dan blijft er niet veel anders over dan eten. De uitwerking die het op haar heeft, laat de vetliefhebber niet onberoerd. Hij krijgt spontaan een stijve. De rubriek Praten over gewicht verschijnt wekelijks op zondag.
Lees Praten over gewicht (4): Bikinimeisje »

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)