Praten over gewicht (7) – Meisje van slijterij

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag komt een vetliefhebber een vriendin tegen die het maar koud vindt. Ze draagt ook geen warme jas. Dat komt omdat ze de oude winterjas niet meer past.

Ze was zo dik geworden dat de winterjas van vorig jaar niet meer aanging.

Meisje van slijterij


Ik was bij een slijterij waar ik vroeger gewerkt had. Ik kwam er een vriendin van mij tegen, die daar nog altijd werkte. Het was koud buiten. Ze klaagde erover dat het zo koud was. Ik vertelde haar dat het goed te doen was, als je maar een goede winterjas hebt.


Ze antwoordde dat ze geen jas had. Ik vroeg haar waarom. Ze vertelde dat ze haar oude winterjas niet meer paste. Ze was zo dik geworden dat de winterjas van vorig jaar niet meer aanging. Ze had broodnodig een nieuwe nodig, maar had zich er nog niet toe kunnen zetten er eentje te kopen.


Volgende week: Aan magere kant

Volgende week vindt een vriendin van een vetliefhebber dat hij te dik is. Hij stelt dat zij wel een kilo of 10 kan aankomen. Als dat echt gebeurt, gaat er een wens voor hem in vervulling.
De rubriek Praten over gewicht verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)