Buik (8) - Borsten of buik

Borsten of buik? Liever allebei!
Val je op borsten, buik of billen? Grofweg onderscheiden mannen zich in de liefhebbers van billen en borsten. Een speciale categorie is de liefhebber van het vrouwenbuikje of de heuse vrouwenbuik. Zoals deze rubriek laat zien, bestaan er heel veel soorten vrouwenbuiken. Eigenlijk zijn er zoveel buiken als er vrouwen bestaan.

De dame op het plaatje is in het bezit van een ferm stel borsten. Ze laten zich niet in een handpalm passen. Dat ze naast deze mooie borstpartij ook nog eens in het bezit is van een heus buikje, maakt het allemaal nog mooier. Alsof er geen compromis geldt en er alleen maar verlangens worden ingelost. Het ziet er ook allemaal heel weelderig uit.


Nog erotischer

Wat het allemaal nog mooier maakt, of misschien zelfs erotischer, is dat de beha een paar maatjes te klein is. De borsten welven een eind over het bandje heen. Op de foto rechts komt aan de weelde geen einde, zo overdadig lijkt hier het tietenvlees te hangen in de beha. Het stof zou elk moment kunnen bezwijken onder het gewicht van deze tietenwelvaart.

Buik van cellulitis

De buik bestaat uit veel cellulitis. De putjes sieren het gedeelte rond de navel en het gedeelte bovenbuik tussen borsten en navel in. Daarnaast is de moedervlek op de lovehandle (op de foto links) erg sexy. Het bandje van de onderbroek dat onder de buikband verdwijnt, is eveneens heel spannend.

Doordat de vrouw iets voorover hangt welven haar buik en borsten nog wat meer dan anders het geval zou zijn. De grens is nog niet overschreden, de buik welft altijd minder ver naar voren dan de borsten. Een adembenemend plaatje waar je lang naar kunt kijken en nog langer over kunt fantaseren.

Volgende week: de brede reddingsband

De buikblog van volgende week toont een heerlijke vrouwenbuik in de boedha-houding. De buik vormt zich tot een brede reddingsband, waar de buiknavel een ontzettend spannend element vormt.

Meer Buikblogs

De buikblog verschijnt elke dinsdag. Hierin wordt een mooie vrouwenbuik besproken. Lees ook de andere buikblogs »

Reacties

  1. Ik wil me even voorstellen!Ik ben Sasja, weeg nu 93 kilo en ben 1.70. Wil je me volgen? meer info? me supporteren? horen waarom ik aan wil komen of hoe ik dik ben geworden? of wil je een etentje met me om me over die 100 kilo grens te helpen? mail me!! lovehandles85@hotmail.com!!

    kus Sasja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)