Toekomst van deze blog onzeker


Deze week viel er een mailtje op de digitale deurmat van Mooidik. De blog bevat 'afbeeldingen of video's met expliciet seksuele inhoud of expliciete naaktheid'. Daarom verbiedt Google om deze blog via hun systeem te laten draaien. Blogspot is namelijk van Google en is een gratis bloglocatie waarop je bijdragen kunt posten.

Concreet betekent dit dat we vanaf 23 maart niet meer beschikbaar zijn op mooidik.blogspot.nl. Alleen mensen met wie ik de inhoud expliciet heb gedeeld, kunnen dan nog bij de berichten komen. Dat is niemand, dus deze blog is niet meer zichtbaar voor belangstellenden.

Deze blog wordt maandelijks door meer dan 1.000 mensen bezocht. Samen kijken ze meer dan 6.000 berichten op deze blog. Dat is een ongekende hoeveelheid. Voor mij staat deze blog symbool voor een beweging van mannen en vrouwen die van dik houden. In een maatschappij die alleen maar draait om slank zijn en met de beeldvorming dat dik ongezond is, vormt deze blog een mooie tegenhanger.

In deze tijd wordt iedereen met een beetje overgewicht een maagbandje aangesmeerd, terwijl dik zijn helemaal niet ongezond hoeft te zijn. Net als dat slanke mensen niet allemaal gezond zijn. Deze blog vormt een mooie basis tegen de hetze tegen dikke mensen.

Ik krijg altijd heel mooie reacties via de mail of in de reacties onder blogs. Zeker, er zitten ook afkeurende reacties bij, maar over het algemeen zijn het mannen en vrouwen die van dik houden die heel enthousiast zijn over mijn bijdragen. Iedereen die van dik houdt of zelf dikker wil worden, komt hier terecht. Het levert een grote groep trouwe fans en bewonderaars op.

Ik weet niet zo goed wat de alternatieven zijn. Zelf de blog gaan beheren, vind ik geen goede optie. Dat kost geld en ik heb geen zin dat deze blog mij op kosten jaagt. Ik stop er al genoeg tijd en moeite in.

Deze blog heb ik in de loop van de jaren opgebouwd met heel veel verhalen, bijdragen en foto's. Sinds september 2007 bestaat mooidik.blogspot.nl en het is een begrip in Nederland en Belgiƫ. De verhalen en de foto's worden met erg veel enthousiasme bekeken en becommentarieerd.

De toekomst van mijn blog is dus heel onzeker. Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Steunbetuigingen zijn ook heel welkom.

Foto bij Ć©Ć©n van de eerste stukjes op Mooidik.blogspot.nl

Update 22 maart

Ik ben er eens helemaal ingedoken, maar het is niet zo eenvoudig de site over te zetten naar een gratis host. De voorwaarden voor de genoemde mogelijkheden, zijn allemaal even streng als die van Blogspot of nog strenger. Ik zie voorlopig geen mogelijkheid voor een gratis oplossing. Voor de betaalde variant bedragen de kosten bedragen zeker 50 euro per jaar. Wie werpt zich op als weldoener. Neem gerust met mij contact op via mooidik@gmail.com.

Reacties

  1. ik hoop dat mooi dik blijft bestaan ik kom bijna elke week op deze blog mooi dik betekend heel veel voor mij dus ik steun je met alles wat ik kan ik hoop dat deze blog blijft bestaan waar moeten we anders naartoe alls mooi dik niet meer bestaand i love mooi dik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je veel sterkte en succes toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ik heb nog niet echt een oplossing. Jammergenoeg.

      Verwijderen
  3. Helaas is Nederland iets te klein om een vuist te kunnen maken tegen de preutse amerikaanse moraal. En dat terwijl geweld ook via amerikaanse social media onbelemmerd verspreid kan worden. Ik merk soms ook dat het nederlandse taalgebied wat klein is, om meerdere sites te blijven bedienen. Bij onze oosterburen, Duitsland dus, zijn ook net 2 initiatieven gestart met het onderwerp feederisme. Wellicht kun je met hen in overleg gaan om op 1 van de sites een nederlandse hoek in te richten. wellicht zou je dan ook de buikblogs kunnen laten bestaan, wellicht met een duitse vertaling, via een vertaalprogramma.. Het is maar een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel een mooi idee, maar ik zou het wel graag bij elkaar willen houden in de huidige vorm. Misschien op zoek naar gratis webruimte of een andere manier om deze blog in de lucht te houden?

      Verwijderen
  4. er is al een jaar geen nieuwe foto of een nieuw verhaal op deze blog geweest... jammer dat jullie moeten stoppen maar er werd toch geen moeite meer in gestoken dacht ik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat bedoel je hiermee? Het kost veel tijd om een blog als dit goed te onderhouden en die ontbreekt weleens. Dat neemt niet weg dat er 100 buikblogs op staan, 60 blogs met gewichtige praat, talloze tips en maar liefst verhalen. Alsof dat niks is! Bovendien kom je hier nog geregeld, dus ik denk dat je deze blog echt wel gaat missen als hij niet meer online staat...

      Verwijderen
  5. misschien is iets als tumblr een optie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ik ben jana ik ben weeg 127kg welke jongens willen me leren kennen en houden van mijn gewicht x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    2. Zoals hier eens eerder is opgemerkt, worden in de opmerkingen geen mail- of andere adressen gewisseld.

      Verwijderen
  7. Jaa ik wil je wel wel leren kennen :) leuk om te horen dat je al 127 kg weegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie kan me tips geven om snel dikker te worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk hier eens: http://mooidik.blogspot.nl/p/tips.html

      Verwijderen
  9. Weet er iemand een leuke manier om dik te worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zijn er nog jongens en meisjes die over mijn gewicht willen praten?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe zwaar wil je dan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 250kg of meer als dat mogelijk is

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil wel graag over jou gewicht praten!:) hoe oud ben je ? 250 kg is wel lekker veel! Ik wil je wel helpen om zo dik te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben 17 en zou wel graag over de 250kg gaan als iemand mij er met wilt helpen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zoek nog meisjes die heel dik willen worden is er een meisje dat mijn hulp wilt hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben 18 en ik wil je graag helpen meisje van 17! 250 kg is lekker veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe wil je me helpen hebkik of een emailadres

      Verwijderen
  17. Maakt nie uit ;) ik heb skype en kik

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geef je kik maar als je me wilt helpen groetjes jana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nogmaals: we wisselen hier geen skype of andere adressen uit. Voor contact en gesprekken over dik zijn en dik worden, kun je terecht op het forum: http://mooidik.actieforum.com/

      Verwijderen
  20. Ik hoop dat je nog veel dikker word lana!:) je kan al heel veel eten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi schatje voor jou wil ik heel dik worden mannen nemen allemaal een voorbeeld aan mijn feeder

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gebruik een gratis website op weebly.com, hostfree.nl of via 000webhost.com. Ik raad weebly.com erg aan om een blog op te draaien. Bij alle providers geen reclame.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip. Ik ben ermee bezig. Ik weet alleen niet of zij ook zulke voorwaarden stellen als Blogger...

      Verwijderen
  23. Hoi dankzij mooidik heb ik mijn feeder leren kennen hij geeft me veel lekker eten we gaan voor de 500kg welke mannen vinden dat mooi? Groetjes jana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi jana veel succes ik denk dat jou feeder jou kan helpen naar de 500kg
      en deze man houd daar zeker weten van
      groetjes danny

      Verwijderen
    2. Jana 500 lijkt mij wel een beetje te veel van het goede .
      Ik weet niet hoe zwaar je nu bent maar als ja al eens begint met 150 dan ben ja al behoorlijk vet. En daar kan je dan echt van genieten.

      Verwijderen
  24. wellicht kun je een domeinnaam registreren en wordpress op zetten. werkt eenvoudig.
    Domeinnaam kost weliswaar geld, maar hoeft niet veel te zijn en wellicht dat er genoeg bezoekers zijn die een kleine donatie willen doen. Zo kan het toch blijven bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Welke feeder of feedee wil haar ervaringen delen met mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zal het erg jammer vinden als dit forum weg gaat, de verhalen zijn erg mooi om te lezen. denk dat het ook goed is dat er zo'n plek is voor vollere vrouwen. zou geen problemen hebben om een kleien donatie te doen voor dit forum.succes !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beste blog master wat is de status nu?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, tot nog toe heb ik nog niet vernomen of de site echt offline gaat. Wanneer dat bericht komt, zal ik kijken of de boel nog te redden is. Tot nog toe heb ik nog niet iets concreets gezien als alternatief.

      Verwijderen
    2. Laten we hopen dat het een dreigement is en verlopen niet verwijderd gaat worden!

      Verwijderen
  28. Hey komen hier soms ook nog dikke meisjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Net tijdens het winkelen een lekkere dikke dame gespot .
    Ik Durfde haar niet aan te spreken hoekgraag ik het ook wou.
    Nu heb ik spijt.
    Wat was zij lekker vet ze woog zeker over de 150 en leek het leuk te vinden ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dikke meisjes zijn perfect als er hier meisjes zijn die steun nodig hebben of aangemoedigd moeten worden om dik te worden vraag dan maar ik help alle dikke meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb net het domein www.mooidik.nl geregistreerd. Voor de 'blogmaster' stuur maar even een mailtje naar swuuperx@gmail.com en dan kunnen we wat bespreken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is het hier stil geworden.
    Waar zitten al die lekkere dikkerds.?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo ik ben een zeg maar dikke lesbi onlangs stelde mijn vriendin me voor om mij vet te mesten zij droomt er van dat ik als maar dikker word . Wat moet ik hier mee?

      Verwijderen
    2. Lekker in meegaan. Het is heerlijk en je wordt er prachtig van. Praat erover en zorg dat het goed voelt. Jullie relatie zal nog beter worden.

      Verwijderen
    3. Ja lekker meegaan en lekker dikker en vetter en blubberig worden. En misschien dat je vriendin ook vet mest. Dat jullie beide dikker en vetter en blubberig worden.

      Verwijderen
    4. Wat zou jij zelf willen, zie jij je zelf dikke worden en vindt je dat fijn, dat moet je je zelf afvragen. Als je dat een fijn gevoel lijkt zal ik het zeker doen

      Gr piet89

      Verwijderen
    5. Bedank voor jullie advies. Wat vet zijn is weet ik wel twee jaar geleden woog ik nog boven de 130 intussen ben ik 25kg afgevallen .
      We hebben er de laatste weken veel over gepraat en ik moet bekennen dat het nie allen mijn vriendin maar mij ook enorm opwind.
      Dus hebben we besloten die kilo's er terug aan te gaan eten.
      Het idee all dit word genieten.

      Verwijderen
    6. Ja zeker weten. En hoe dik willen jullie worden en hoe zwaar weeg je vriendin.

      Verwijderen
    7. Hoe zwaar ik wil worden weet ik niet het moet in ieder geval verantwoord blijven dus veel meer dan vroeger mag en zal het zeker niet worden.
      Wat mijn vriendin betreft zij is slank 62kg .

      Verwijderen
    8. OkƩ dus je kan gemakkelijk 180 of leer wegen. Hebben jullie ook een fantasie gewicht.

      Verwijderen
    9. Ja voor mij is het heel makkelijk om aan te komen in omze fantasie moet ik als ik 180 weeg naar de slachtbank . Ze noemt mij dan haar varkentje dat ze aan het vetmesten is. Het is echt leuk om vetgemest te worden in je fantasie.

      Verwijderen
    10. OkƩ leuke fantasie. En wordt je dan ook nog dikker en vetter vetgemest in de slachtbank. Als 180.
      En stel dat er blueberry snoepjes zouden zijn waardoor je in een blueberry verandert zouden jullie die nemen.
      En zouden je ook dikmaak snoepjes nemen in 1 zak zitten 50 snoepjes en als je 1 snoepje neemt kom je 10kg aan.

      Verwijderen
  33. Hoe gaat het met het dikker worden dames. En hoe bevalt het

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zou jij mij dan nog vetter mesten dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zou je nog vetter mesten dat je een mooie dikke meid ben die goed gevuld is en lekker blubbert.

      Verwijderen
    2. Zou jij mij ook slachten al ik vet genoeg ben? Hoe vet zou jij mij da mesten?

      Verwijderen
    3. Min 150 kg en max 280kg. En als je meer wilt dan meer. En in fantasie zou ik je wel 500 kg willen zien worden.

      Verwijderen
    4. Dat is wel erg dik. Zou je zelf vetgemest willen worden of ben je dat al?

      Verwijderen
    5. Ik ben al dik 113 kg. Vind het bij een vrouw mooi staan. Maar hoe dik wil je zelf zijn.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    7. We delen hier geen e-mailadressen, voor discussie kun je terecht op het forum van mooidik

      Verwijderen
  35. Ik zou je zo vetmesten als jij wilt. Maar zelf zou ik je wel.zo dik zien dat je uitmekaar spat. En ik zou je niet slachten of wil je dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zou je ook graag willen helpen met dikker worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou zwaar zou ji mij mesten? En hou zou je dat doen?

      Verwijderen
    2. Ik zou je iederen dag eten geven veel patat en ijs en andere lekkere dingen geven! 200 kg zou wel mooi zijn denk ik :)

      Verwijderen
  37. Ik zou je vetmesten met dikmakkers zoals kapsalon en alles wat je lekker vind en lust.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou oud zij jullie?
      Hebben jullie ervaring met dikke vrouwen?

      Verwijderen
    2. Ik ben 29 en hou al lang van dikke vrouwen.
      En praat ook veel met dikke vrouwen online. Maar heb nog nooit iemand vetgemest.
      En hou oud ben jij

      Verwijderen
  38. Ik ben 18 ik heb al wel een relatie gehad met een dikke meid ;) en online praat ik ook wel eens met dikke meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een goede dag. Hoe gaat het met het dikker worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Reacties
    1. OkƩ goed om te horen. En hoeveel ben je aangekomen. En hoe zwaar weeg je nu.

      Verwijderen
  41. Vanmorgen op de weegschaal gestaan 109.8kg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OkƩ en hoeveel woog je eerst. En hoe dik zou je willen wegen en eruit zien.

      Verwijderen
    2. Netjes:D heb je ook een streefgewicht of een droomgewicht?? Succes verder met dikker worden!! ;)

      Verwijderen
  42. Robin ik lees hier dat jij ook goed in het vet zit.
    Ben jij ook bereid om nog vetter te worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. vandaag een reuze compliment had zo van er zijn precies heel wat kilo s bijgekomen . reuzefijn toch en idd het tonnetje wordt een reuze ton .

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoe staat het nu voor dames met het dikker worden. En tot hoe veel kgs en vet wil jullie gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  45. voila de 130 kilo is bereikt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OkƩ leuk om te horen en goed gedaan.
      En naar welk gewicht wil je nu gaan.
      Wat is je volgende doel.

      Verwijderen
  46. 150 kilo lijkt mij een leuk getal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja das waar. Nog maar 20 kg.
      En wie weet daarna meer.

      Verwijderen
    2. En lukt het met aankomen naar de 150 kg.

      Verwijderen
  47. Heey leuk om te lezen dat je weer dikker bent geworden!! :) veel succes met eten naar de 150

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hoi ik ben 17 en ik weeg nu 98 kilo. Ik ben 178 cm dus ik ben wel mollig. Ik wil heel graag heel dik worden. Alleen ik kom niet meer verder dan dit gewicht ik ben laats zelfs nog 2 kilo afgevalen. Kan iemand me helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi ja hoor ik wil je wel helpen hoor met aankomen

      Verwijderen
    2. Zoek je nog iemand hihi ?

      Verwijderen
  49. Heey,

    Mijn naam is lisa en ik ben me hele leven al n beetje n dikkertje, op de middelbare school begon het eigenlijk al. Tegenwoordig ben ik 22 en ben ik niet echt meer een dikkertje maar zeg maar gewoon een lekker zware meid. Want dat vind ik het ik vind het nog altijd lekker, en voel me dan ook fijn een trots in mijn lichaam. Want ondanks mijn 176 kilo zit ik nog kiplekker in me vel. Ik fiets, ik loop ik doe eigenlijk alles, behalve rennen en sporten maar zoals zwemmen vind ik heerlijk. Dan het liefst wel in bikini lekker zien hoe mensen van me denken "moet je haar buik zien' of kijk die mega kont eens. Want dat helpt wel mee aan me zelfvertrouwen, ik ben namelijk niet lelijk dik. Alles zit mooi verdeelt en vooral me buik, kont en borsten zijn mooi groot en rond. Heeft iemand ook zoiets, ben eigenlijk wel benieuwd.

    Dikke kus, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey lisa
      Leuk en lekker om te lezen dat je 176 kg weegt en dat je daar trots op bent:D ik ben zelf een jongens van 18 jaar en hou ook van dikke meisjes t liefst gwn heel lekker dik, net als jij. Wil je nog zwaarder worden of is dit gewicht genoeg? Groetjes mathie

      Verwijderen
    2. lisa . ik zou ook denken "moet je haar buik zien " maar zou van bewondering zijn . ik ben een echte buikliefhebber

      Verwijderen
    3. Wow lisa 176kg. Dan ben je een mooie ssbbw.
      Wat is je favoriete eten en drinken en wil je nog dikker worden.

      Verwijderen
  50. Apart om te zien dat velen zoveel moeite hebben met aankomen, ik doe er niks voor en lijk alleen maar meer uit te dijen :o
    Ben inmiddels 138kg en het lastige is dat mijn kont vooral groter wordt zƩƩr lastig met broeken, zeker omdat ik maar 160 lang ben...

    Nja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das lekker dik. En wil je ook dikker worden. En wat vind je ervan dat er dames zijn die lekker heel erg dik willen worden.

      Verwijderen
    2. Lekker hoor dat je weinig moeite hoeft te doen :) en dat je kont steeds dikker word spreekt mij wel aan haha

      Verwijderen
  51. Hoi ik ben een jongen van 18 jaar ik zou graag een feedee willen zijn zou iemand me kunnen helpen om een feedee te worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heey ik weeg eindelijk 80 kilo wil iemand mij mailen op valentina.dijk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hey Valentina ik ben het jou feeder het is om te zeggen dat ik super veel van je hou en dat ik jou mooi dik ga feeden jij bent het mooiste meisje dat er is geen enkele feedee kan tegen jou schoonheid op veel liefs je feeder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan je bent ook echt een pracht van een feedee wij gaan samen nog veel leuke tijden meemaken ik blijf voor altijd jou feeder in goede en slechte tijden ❤️❤️❤️

      Verwijderen
  54. Heey ik heet joey en ik ben jongen van 18 jaar ik zoek een feedee vrouw die zo dik mogelijk wil worden en slonzig is boeren laat en zo en heel lui is alls jij zo bent dan wil ik je heel graag leren kenen miss komt er wel een relatie ik zoek dus een partner waar ik voor altijd samen zijn je kan me mailen op joeyschrijver@gmail.com ik wil een relatie veel vrouwen hebe me gedumpt en achter gelaten dus ik zoek de waren vriendelijke groeten van joey

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Toevallig vrouwen uit de regio Haarlem aanwezig die lekker willen aankomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ben een jongen van 12 jaar is het raar dat je op deze leeftijd op dikke/mollige vrouwen valt

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nee hoor is niet raar. En zijn er nog mensen die hebben gecarnavald en lekker zijn aangekomen Door de carnaval. En hoe zit het in het algemeen met het dikker worden dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Mijn vriendin in mij nog steeds aan het vetmesten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke leuk om te horen en hoeveel weeg je nu en je vriendin. En hoeveel wil je wegen en hoeveel wil je vriendin dat je ga wegen.

      Verwijderen
    2. Dat is lekker dik. Een mooi gewicht.
      En tot hoever wil je gaan. Tot welk gewicht.

      Verwijderen
    3. Hoe ver ik wil gaan weet ik niet.
      Ik geniet er wel van om elke week en beetje vetter te worden.

      Verwijderen
    4. Oke leuk om te horen en het belangrijkste is ook dat je er lekker van geniet.

      Verwijderen
    5. En komt de 180 kg al dichterbij?

      Verwijderen
    6. We schieten aardig op ik kom bijna 1kg aan per week.

      Verwijderen
    7. Nou dan zit je al aardig dicht bij de 145 kilo

      Verwijderen
    8. Goed bezig. Dan ben je al lekker dik. En wat mag van jou nog dikker worden van je lichaam.

      Verwijderen
    9. Ik heb vooral een dikke kont en billen mijn buik hang een beetje door en mijn borsten zijn ook aardig een het groeien. Van mij mag alles best mog een stukkie vetter worden.

      Verwijderen
    10. Oke dan ziet alles er mooi en evenwichtig uit. En wat mag van jou het aller dikst vets en groots worden. Als je 1 ding mag kiezen.

      Verwijderen
    11. Het aller dikst vetst is zonder twijfel mijn kont gevolgd door mijn billen lekker veel vlees

      Verwijderen
    12. Ja das waar. Je bent goed bezig en ga zo Door. En wat is je favoriete eten en drinken. En als ik mag vragen hoe zou je het liefs vetgemest willen worden.

      Verwijderen
    13. Ik eet alles. Hoe zou jij mij vetmesten en als je een lichaamsdeel extra zou kunnen stimuleren wat zou dat dan zijn? En waarom?

      Verwijderen
    14. Hey goed bezig om te lezen dat je elke week steeds dikker word!! Ik hoop dat je super dik word!:) veel succes met dikker worden gr mathie

      Verwijderen
    15. Ik zou je vetmesten met je favoriete eten en met kapsalons en milkshakes en je hele goeie buik massages geven. Dat je alles op kan. In zou graag je buik stimuleren omdat een mooie grote dikke vette blubberige buik mooi is. En als het kon zou ik het met een firehose doen om je buik te laten groeien of anders met blueberry gum.

      Verwijderen
    16. Wat bedoel je met een Firehose ?

      Verwijderen
    17. Een firehose in je mond doen en je vol laten lopen met water. Dat je daardoor goed gaat blubberen en dikker en vetter wordt. omdat je vol zit met water.

      Verwijderen
    18. Als je met mij een dag zou mogen doorbrengen hou zou die er uit zien?

      Verwijderen
    19. Ik zal je thuis op halen om leuke dingen te doen. En daarna naar een cafƩ om wat te drinken en met elkaar te praten. Dan lekker gaan eten bijvoorbeeld bij een donner zaak. Waar je eigen lekker goed vol eet. En daarna breng ik je naar huis om bij je thuis nog wat te drinken en met elkaar te praten en misschien om je dikke buik te masseren en misschien meer. En jij hoe zou je met mij een dag Door brengen eruit zien.

      Verwijderen
    20. Ik zou je de gelenheid geven mij te bewonderen in alle opzichten je zou me mogen wegen en meten. Daarna zou ik me volledig aan je overgeven zodat je mij nog vetter kunt voeren en daarna me laten masseren en nog veel meer. Zou je dat leuk vinden?

      Verwijderen
    21. Ja lijk me leuk. Mag ik vragen hoe oud ben je en hoeveel weeg je nu. Ik wil je wel beter leren kennen. Je kan mij vinden op Skype en Facebook.

      Verwijderen
    22. rjv_movies@live.nl

      Verwijderen
    23. Hoe gaat het met het dikker en vetter worden dames op mooidik.

      Verwijderen
    24. Anoniem wat ik gezegd heb en wat jij gezegd heb zou ik in het echt willen waar maken. En ik wil je beter leren kennen. Je bent volgens mij een mooie knappe dikke meid.

      Verwijderen
    25. Hoe is het met het aankomen en het dikker en vetter worden.

      Verwijderen
    26. Ik wordt elke dag nog een beetje vetter

      Verwijderen
    27. Oke leuk om te horen.
      Hoeveel kgs weeg je nu en tot hoever wil je gaan.
      Als je wilt chatten kan je mij online vinden

      Verwijderen
    28. Ik weeg nu 147kg.

      Verwijderen
    29. Oke dat is een lekker gewicht en je bent dan al lekker vol en rond en lekker dik en vet.
      En hoeveel wil je nog aankomen.
      Wil je misschien ook het dubbel wegen en eruit zien.

      Verwijderen
    30. Het dubbel zal het zeker niet worden
      Maar voorlopig laat ik mij nog lekker feeden
      180 a 200 kg lijkt mij leuk

      Verwijderen
    31. Oke 180-200kg is ook al heel erg dik en lekker.
      En Door wie wordt je gefeed.
      Hoe jong ben je mooie dikke vrouw

      Verwijderen
    32. Ik wordt nu ruim een jaar gefeed of vetgemest door mij vriendin.
      En ben nu 28kg aangekomen.
      Ons grote voorbeeld is mizzpuss van bigcuties een prachtige vrouw.
      Ik ben 38 jaar oud.

      Verwijderen
    33. Oke sexy dat je Door je vriendin wordt vetgemest.
      Is zij ook dik en mest jij haar dik.
      Mizzpus is een mooie dikke vrouw en leuk om te horen een voorbeeld.
      Ik ben zelf 30 jaar oud.
      En mag ik vragen waarom wil je lekker dik zijn en vetgemest worden en ben je bi of lesbisch.

      Verwijderen
    34. Ik vind het gewoon lekker om super vet te zijn.
      Ik ben 100% lesbisch.

      Verwijderen
    35. Oke sexy dat je lesbisch bent en dik en dat je ervan houdt om super vet te zijn.
      En je vriendin. Is zij ook dik en ben jij haar feeder dan.

      Verwijderen
    36. Mijn vriendin weegt 100kg ik mest haar niet nog vetter.

      Verwijderen
    37. Oke dat kan.
      Dus zij is de feeder en jij haar feedee.
      En hoe dik wil je vriendin jou hebben. En wat vind zij sexy aan je dikke lichaam en het dikker worden.
      Ik zou zeggen ga zo goed Door.
      Ik vind het mooi als een vrouw dikker wordt en het zou je goed staan al die kgs en vet.

      Verwijderen
    38. Dank u voor u steun zo kunnen we lekker doorgaan.
      Mijn vriendin wil me wel tot 200kg doorvoeren met lekkers, daarna zullen we wel zien wat er gebeurd misschien wel weer afvallen of nog vetter?
      Ik laat het niet aan min hart komen en geniet van Elke gr vet.

      Verwijderen
    39. Graag gedaan.
      200 is lekker gewicht en mooi dik en vet.
      Wie weet.
      Wat vindenken jullie van mooi dik.
      Je kan mij ook vinden op Facebook als je via daar wilt praten.
      Nog 1 vraag.
      Wat zou je doen als je morgen wakker wordt en je zou 200kg wegen en zo dik en vet zijn. En hoe zou je dat vinden.

      Verwijderen
    40. Ik zou me zoals iedere morgen wegen en zeer vereerd zijn mij vriendin het resultaat van haar werk laten zien.
      Daarna zal ik een extra vetmasage krijgen van mijn vriendin.
      Ik kijk uit naar die dag.

      Verwijderen
    41. Ja geloof ik best.
      En hoe gaat het nu met dikker worden.
      Nog lekker aangekomen en nog leuke dingen meegemaakt of gedaan.

      Verwijderen
    42. Ik blijf lekker aankomen ik weeg intussen 152kg droog aan de haak.
      We zijn overgegaan naar tube feeding ik krijg nu elke dag 2litet vete room toegediend via een trechter .
      Zo wordt ik nu in eil tempo vetter en vetter

      Verwijderen
    43. Is het ook de bedoeling dat je geslacht wordt!?

      Verwijderen
    44. Goed bezig dames.
      Lekker gewicht 152 kg.
      En goed bezig met de tube feeding.
      En dan elke keer proberen van 2 liter naar 3 ,4,5 en dat Tot 10 liter per dag.
      Je wordt dan heel erg moddervet en heel erg dik.
      Nu ook met 2 liter per dag.
      Ik denk dat je zo 200 weeg en dat je daarna nog meer wil.
      Je vriendin je feeder is goed bezig en jij ook.
      Maar stel dat jij de feeder bent en je vriendin de feedee Hoe dik zou je haar maken en vetmesten.

      Verwijderen
    45. Het idee zo vet te worden dat ik slachtrijp ben vindt ik opwindend.
      Stel dat ik mijn vriendin zou vetmesten zou ik haar zeker tot 180kg voeren, ik wel wel de vetste van ons 2 blijven

      Verwijderen
    46. Oke dat klinkt goed.
      Dan zou ik zeker je vriendin gaan vetmesten.
      Dan zijn jullie 2 dikke lesbiennes die lekker blubberen van het vet.
      Mag ik vragen wat zijn jullie leeftijden en zou je het leuk vinden om met mij te praten via skype.
      Wie weet worden je vriendin 180 en jij 200kg of meer (250-300)

      Verwijderen
    47. Hallo dames.
      Hoe gaat het ermee en met het dikker worden.
      Was benieuwd erna omdat ik al een tijdje niks meer van jullie heb gehoord.
      Met mij gaat het goed.

      Verwijderen
    48. Loop lekker ik weeg nu 160kg heerlijk vet aan het worden.

      Verwijderen
    49. Oke dat is leuk om te horen.
      Goed bezig zijn jullie,ga zo door met het vetmesten.

      Verwijderen
    50. Ben intussen weer wat verdikt ik weeg nu 166kg.
      En ben weer uit mijn kleding aan het barsten.
      Maar geniet er enorm van.

      Verwijderen
    51. Oke goed om te horen. En veel zin in de feestdagen.
      En je vriendin ook al goed dikker geworden.
      Ja geloof ik best en het zou je goed staan al die kgs en die straks kleine kleding.
      Ga zo door

      Verwijderen
    52. Ben nu echt vet aan het worden 171kg

      Verwijderen
    53. Wow goed bezig.
      Nog even en je bent 180kg en daarna 200kg wat je vriendin je graag ziet worden.
      Ja geloof ik best dat je steeds vetter gaat worden.
      Ben wel benieuwd hoe je eruit ziet.
      Zou je het leuk vinden om via Facebook met elkaar te praten

      Verwijderen
    54. Hoe ik eruit ziet laat ik aan je fantasie over.ik kan je wel zeggen dat ik een gesplitste buik heb bestaande uit 2 dikke vetrollen die doorlopen tot op mijn rug en een maga vet achterwerk.

      Verwijderen
    55. Wow mmmmm.
      Je bent dan goed dik en vet.
      Ik hou er wel van als een vrouw er zo eruit ziet als jij beschrijft.
      Hoeveel lekker kgs weeg je nu en weet je al hoeveel en hoe dik je wilt zijn.

      Verwijderen
    56. Ik weeg nu 174 lekkere vette kg. Als het mogelijk is zou ik dit jaar nog de 190 willen halen.

      Verwijderen
    57. Het 174 is al lekker dik en vet en dan ben je echt een volle ronde vrouw.
      En ik weet zeker dat je die 190 haal en misschien wel meer.
      En je vriendin ook al wat dikker geworden.
      En wat zijn de leuke dingen die je mee maak tijdens het dikker worden en wat vind je zo leuk om dik te zijn en dikker te worden.
      En als je ook een vraag heb voor mij dan hoor ik die graag. Fijne zondag toegewenst en ga zo door met dikker worden

      Verwijderen
    58. Ik geniet er van om met mij vet te spelen, het is lekker zacht, zo kan ik mij ganse hand verstoppen in mij verplooien.
      Zalig.
      Wat vind jij trouwen zo aantrekkelijk in vrouwen zoal ik?

      Verwijderen
    59. Ik geniet er van om met mijn vet te spelen, ik kan trouwens een ganse hand in mijn verplooien verbergen.
      Wat vind jij zo aantrekkelijk aan vrouwen zoal ik?

      Verwijderen
    60. Ja dat geloof ik best omdat je een dikke buik heb met grote vetrollen.
      Ik vind dikke vrouwen zo aantrekkelijk omdat ze zo dik en vet zijn en alles beweegt en als je sex zo hebben komt dat zeker in bewegen ook als ze bewegen en dat ze meestal lekker dikker wilt worden en veel willen eten en van eten houden.

      Verwijderen
    61. Zou jij je eigen vriendin ook vetmesten?
      Hou vet zou je haar dan voeren?

      Verwijderen
    62. Ja ik zou mijn vriendin ook vetmesten als ze dat wil.
      En ik zou haar min 150 en max 180 en wie weet meer.
      Zou jij je vriend of vriendin vetmesten als je van dikke mannen of vrouwen hield en hou vet zou je hem of haar vetmesten.
      En wie zou je dolgraag willen vetmesten bekend of onbekend en tot welke kgs.

      Verwijderen
    63. Ik heb niet de drang om iemand vet te mesten.
      Ik geniet er wel van om zelf vetgemest te worden.
      Ik weeg nu 178kg waar gaat dit eindigen

      Verwijderen
    64. OkƩ dat kan.
      Ja je weegt veel en je bent nu goed dik en vet.
      Ik denk dat je ga eindigen als een hele dikke vrouw.
      En ik vind het leuk om te horen dat je steeds dikker en vetter wordt en dat zelf ervan geniet om vetgemest te worden.
      Wat vind jij ervan dat ik van dikke vrouw en dat ik best wel een dikke vrouw wil hebben of haar wilt vetmesten.
      Vind het leuk om met je te praten.

      Verwijderen
  59. Hoi is het normaal dat ik me als jongen wil laten feeden

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nee er zijn mannen die houden van dikker worden en eten. En dat zijn mannelijke feedees. En je hebt dan bhm en ssbbw. De mannelijke versie van de bbw en ssbbw.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wa een mooie dame ben jij zeg Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Miranda,
    Ben jij dat echt
    Wat ben jij dan lekker vet
    Zou ik je gewicht mogen weten

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Dude dat is een random plaatje van internet. Dus ga er maar van uit dat zij dat niet is op die foto

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Is er hier soms iemand die echte feedees kent?

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi ik heb net een relatie met een feedee heeft er hier soms iemand leuke ideeƫn om haar te kunnen feeden alle ideeƫn zijn welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ideeƫn: De gebruikelijke maaltijden moeten uit grote porties bestaan, afhaal of bezorg maaltijden zijn vaak het beste en een nagerecht hoort erbij(ijs milkshake etc.). Koop veel van wat ze lekker vindt zorg voor voldoende variatie zowel in het snoepgoed als het hartige. En zorg dat er ten alle tijden een grote voorraad is.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Bbw is een dikke vrouw ssbbw zijn extreme dikke vrouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. de voorkeur blijf altijd ssbbw

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Jiepie officieel vanmorgen opgestaan en zie mijn voeten niet meer . ik zie een hele ronde ton ������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel goed ben jij een meisje of jongen want we weten niet wie je bent

      Verwijderen
  70. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Heey ik heet joey en ik ben jongen van 19 jaar ik zoek een feedee vrouw die zo dik mogelijk wil worden en slonzig is boeren laat en zo en heel lui is alls jij zo bent dan wil ik je heel graag leren kenen miss komt er wel een relatie ik zoek dus een partner waar ik voor altijd samen zijn je kan me mailen op joeyschrijver@gmail.com ik wil een relatie veel vrouwen hebe me gedumpt en achter gelaten dus ik zoek de waren vriendelijke groeten van joey

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zijn hier nog vrouwelijke feedees?

    BeantwoordenVerwijderen
  74. hi ale maal ik ben een vrouw van 19 jaar en ik ben een feeder en een feedee ik zoek een feedee vriedin /vrouw die zo dik moglijk wil worden als je dat wil alen vrouwen geen manen dan kan je me mailen op sierabos2@gmail.com dike kus van mij naar jou ik hoop dat ik je snel kan spreeken hehehe

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Vetrollen zijn zo lekker zacht en het glanst erg mooi dat vet. BBW maar ook BHM is geil. Ik ben bi en man.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)