Goudbuikje (13) – Erg dik

Dorien krijgt een oproep van notaris Karel van Duurma. Het gaat over de erfenis van haar ouders. Ze had geen contact meer met haar ouders vanwege hun levenswijze. Ze vond het afzichtelijke mensen. Voor de erfenis van meer dan een miljoen euro moet ze nu opdraven bij de notaris. Er is een belangrijke voorwaarde gesteld door haar ouders, hoort ze van de heer Van Duurma. Ze heeft 17 weken de tijd om 46 kilo aan te komen. Ze ontdekt dat haar vriend Peter het helemaal niet zo erg vindt dat ze dikker wordt.

Erg dik


Peter keek haar aan. Wat was er allemaal begonnen om het geld? Hij wist het even niet meer. 'O ja, dat geld. Natuurlijk, dat is het toch helemaal waard?' Dorien zag hoe zijn ogen glinsterden. 'Hoe kon je dat nou vergeten!' schreeuwde ze. 'Daarvoor doe ik dit allemaal en zie ik eruit als een opgeblazen koe.'

Inderdaad daar was het allemaal om begonnen. Vanmorgen woog ze precies 100 kilo. Elke kilo die ze nu aankwam was een extra verzekering van het bedrag. Vanavond zou hij een heerlijke maaltijd voor haar maken. Het verbaasde hem steeds meer hoeveel ze at. Het leek wel of ze onverzadigbaar was geworden. In een paar maanden tijd was een meisje dat altijd met haar gewicht bezig was, veranderd in een dikke vrouw die geen genoeg kreeg van eten.


Dorien huilde. 'Je vindt me toch ook veel te dik. Net als dat ik dat van mijzelf vind. Niet?' Ze veegde haar tranen en keek hem intens aan. Hij moest wat zeggen. 'Dorien', stamelde Peter. 'Ik hou toch van je zoals je bent. Dik of dun.' Hij wist niet of dit de bedoeling was. Ze begon te lachen. Hij zag hoe haar buik schudde. 'Het maakt je niet uit, maar je bent wel even vergeten dat je dikke vriendin dik is geworden voor het geld.'

Hij moest er ook even om lachen. 'Volgens mij vind je het helemaal niet erg dat ik zo dik ben geworden. Eigenlijk ben je wel heel blij met mij zoals ik nu ben.' Ze zag hoe hij begon te blozen. Hij wist even niet welke houding hij moest aanmeten. 'Ik vind het zo lief', zei ze. Ze kwam naar hem toe en omhelsde hem. Hij voelde haar vette lijf en merkte dat zijn pik stijf werd.

Dorien voelde zo zacht. Haar dikke buik drukte tegen zijn stijve lul. Wat voelde dat geweldig. Hij merkte dat zijn pik een eindje in het buikvet drukte. Wat had ze zich prachtig gevormd in die paar weken tijd. Met plezier had hij haar volgevoerd. Elke dag verzon hij weer een heerlijke maaltijd. Bovendien zorgde hij ervoor dat er de hele dag iets te snaaien voor handen was.

Hij voelde hoe haar rug ook voller werd. Al kon hij met zijn armen haar niet meer helemaal omhelzen. Daarvoor zat de dikke buik teveel in de weg. Niet dat hij het erg vond. Daarvoor was hij teveel van die dikke buik gaan houden. Hij merkte dat haar borsten langzaam maar zeker ook forser werden. Net als haar bovenarmen. Hij hield meer en meer een dikke vriendin in zijn handen vast. Al bleef haar buik nog een opvallend baken van de nieuwe kilo's die ze gewonnen had.

'Volgens mij geil je er zelfs wel een beetje op', fluisterde Dorien in zijn oor. 'Ik heb je nog nooit zoveel naar mij zien kijken als de laatste weken.' Hij bloosde nog meer. 'En ik heb ook nog nooit zo vaak seks gehad. Terwijl het heel slecht is voor de spijsvertering. Ik moet niet teveel calorieën verbranden hoor.' Ze grinnikte.

'Volgens mij vind jij het ook helemaal niet zo erg', fluisterde Peter terug. Nu zag hij dat zij begon te blozen. 'Je zit er wel heel vaak op te schelden, maar dat van die seks komt ook vaak van jou. Ik hoef je maar aan te raken of je wilt meer. Het lijkt of dat dikke lijf je ook veel gevoeliger heeft gemaakt.' Dorien was stil en genoot van zijn intense strelingen. Wat voelde dit heerlijk. 'Kom', zei ze. 'We gaan even calorieën verbranden.'

Lees het veertiende deel van Goudbuikje: Buiten alle verwachting »

Reacties

  1. Ik wil ze op de weegschaal zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een jongen van 16 en ik vind dikke meisjes mooi zijn er leeftijdsgenoten die willen chatten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook een jongen maar dan van 15 ik wil ook wel chatten met andere vrouwen oudere mijn leeftijd maakt niet uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je msn naam ik wil je wel toevoegen als je wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben een jongen van 24 en zou graag ook met vrouwen in contact komen die graag willen aankomen deze fantasie hebben of al erg vol zijn mijn mail is chillis@hotmail.nl gr chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chillis ik heb je toegevoegd op msn gr jongen van 16

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)