Buik 64 – Uit broek gegroeid

De buik die uit de broek is gegroeid. Een broek die niet meer dicht kan. Het is de droom van elke feeder. De stof kan de ruimte die de buik inneemt niet meer bedekken. Zo dik is de buik geworden dat de oude broek niet meer toereikend genoeg is.

De dame op deze foto krijgt haar broek niet meer dicht. Ze trekt de twee delen stof naar elkaar toe maar de buik is te groot geworden om de knop in het gat te drukken. De navel priemt vlak achter het knoopsgat. Alsof dat wil zeggen: druk je hier maar in. Verder gaat echt niet meer.


Buik welft in uitsparing

Het deel buik dat eigenlijk achter de rits zou moeten schuilen, welft brutaal in de uitsparing van de stof. Hier heerst de weelde. De bolle buik wil zich in al haar volheid aan de buitenwereld tonen.

Dat het serieus is, zie je ook aand e zijkanten van de broek. Over de broekband heen welft het vet. De buik is te groot geworden voor deze broek. Dan rest er nog de mogelijheid om de buik helemaal over de broek heen te laten vallen.

Ruimte genoeg?

Dan is er ruimte genoeg. Of het shirt dan nog lang genoeg is om de blote buik aan het oog van de vetliefhebber te onttrekken?

Reacties

  1. Ik ken het gevoel ben ook te dik geworden,dat me kleding te klein is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HELP ME PLZZ
    IK BEN PAS 15 MAAR IK KAN DIT GEWOON NIET WEERSTAAN

    HELP ME VAN MIJN ZIEKTE AF!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke ziekte wil je vanaf komen.

      Verwijderen
    2. Dit is allemaal een ziekte!!!!!!!!!

      Verwijderen
    3. Dikke vrouwen bedoel je en mensen die van andere dikke mensen houden.

      Verwijderen
  3. anoniem dit is geen ziekte het is gewoon iets wat je mooi vind, heb je msn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, dit is een ziekte zoals pedofilie want wie wilt er nou dik worden. Ik dus dit is gewoon een ziekte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je er last van hebt waarom zit je dan op de site. Ga ergens anders vervelend doen. Laat deze mensen in hun waarde. Iedereen op deze blog is hier vrijwillig.
      Anoniem

      Verwijderen
  5. dus als je dikker wilt worden is het een ziekte, dan het ook een ziekte zijn als je dun wilt zijn of dun wilt blijven;) denk daar maar over na

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem heeft gelijk hoor, dik worden maakt de kans op andere ziekten hoger en je gaat er eerder van dood.

    @lisaverhoeven, dik worden is een ziekte, want eigenlijk wil je daarmee gewoon andere ziekten en als je dun bent heb je minder kans op ziekten en het is gezonder dan megadik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha net een sex site dit alleen dan zonder piemels en vaginas en met dikzakke!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het met lisa eens. En als jullie echte helden zijn met jullie stomme opmerkingen zet je je naam erbij en niet anoniem.
    En rot je op van deze site als je het een ziekte vind. Want op dit moment zijn jullie de ziekte. Trolls.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Lisaverhoeven

    ik zag je badoo profiel, jouw gewicht is echt niet gezond. ik denk dat je maar 30 wordt als je nog dikker wordt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)