Praten over gewicht 41 – Buiken vergelijken

'Ik wil dat niet allemaal opeten hoor.'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag ziet een vetliefhebber aan het strand een mollige bruinette die haar buik gaat vergelijken met haar dikke vriendin.

Buiken vergelijken


Een paar dagen terug – geloof het of niet – was ik bij een meertje. Het was mooi weer en sommige mensen zwommen lekker. Ik zag een bruinette. Ze was een jaar of 18 en adembenemend om te zien. Ze droeg een bikini. Ze stond naast haar vriendin en vergeleek haar buik met zijn buik. Zij was vrij fors. Haar bierbuik wees een aardig eind naar voren.

Haar buikje was nog klein, maar bolde eveneens wat naar voren. Haar vriend was ook druk bezig een vergelijking te maken. Ze probeerde haar buik in te houden zag ik. Maar als ze lachte schoot hij weer in de bolle vorm. Haar vriendin bekeek ook uitgebreid haar heupen en dijen.


Niet allemaal opeten

Later hoorde ik haar zeggen: 'ik wil dat niet allemaal opeten hoor.' Haar vriendin had net allerlei snacks gehaald bij het frietkot. Het stond aan het strandje en mensen konden daar de lekkerste versnaperingen halen.

Niet veel later zag ik haar weer bij de friettent staan om nog wat te bestellen. Ze liep terug met 2 zelfde porties als waar haar vriendin eerder mee kwam. Haar buik wees ook een eindje verder naar voren dan eerder. Ik zag dat ze gelijk probeerde op te trekken met haar vriendin.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)