Praten over gewicht 38 – Echt te dik

'Ik was op de middelbare school echt te dik''
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag vertelt een vetliefhebber aan een meisje over zijn fascinatie. Dat ze dik was, hoort hij. Dat ze dik wordt, ziet hij.

Echt te dik


Aan het begin mijn studie op de universiteit kwam ik een mollig meisje tegen. Als ik haar tegenkwam, dan kletsten we over allerlei onderwerpen. Ik was best close met haar. Zodoende vertelde ik haar over mijn fascinatie voor dikke vrouwen.



'Ik was op de middelbare school echt dik', verklapte ze. 'Zo dik wel.' Ze hield haar hand een flink eindje voor haar uit om te laten zien waar haar buik destijds ophield. Dat was inderdaad wat dikker dan ze nu was. Maar ze was nog altijd vrij mollig.

Ze zag er heel schattig uit. Ze had blond haar met krulletjes en flinke borsten. Ze had een lekker buikje, waar je zachtjes in kon knijpen. Ik herinner me een dag dat ik met haar buikje speelde, bij een avondje uit. 'Ik ben veel te dik', klaagde ze. Ik probeerde haar gerust te stellen. 'Je bent helemaal niet te dik, eerder te mager', zei ik tegen haar. Ze herinnerde mij eraan dat ik juist van dikke meisjes hield.

Na dat intieme moment groeiden we uit elkaar. Ik maakte me niet veel zorgen over haar. Ik zag haar niet veel meer. Tot ik haar na anderhalf jaar weer tegenkwam. Ze was enorm aangekomen, zag ik. Het verwonderde mij dat ze zo dik was geworden. Juist ook omdat ze zich zo afzette tegen dikke vrouwen.

Ik zag haar zitten bij een college en keek vol aandacht naar haar dikke lijf. Wat zag ze er goed uit. De dikte deed haar echt goed. Ze was veranderd in een mooie vrouw.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)