Praten over gewicht 36 – Nieuwe bruidsjurk

Bij het passen van de jurk kreeg ze hem niet meer aan.
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag over een bruid die een week voor de bruiloft een nieuwe jurk nodig heeft. Ze past de oude niet meer.

Nieuwe bruidsjurk


Laatst ving ik een prachtig verhaal op. Het gaat over een meisje dat zou gaan trouwen. Ik hoorde het een collega van mij vertellen aan een andere collega. Ze was naar een trouwerij geweest. De bruid moest een week voor de bruiloft een nieuwe jurk aanmeten.


Ze paste niet meer in de oude. Een paar maanden eerder had ze de jurk op maat laten maken. Zonder dat ze er erg in had was ze in tussentijd aangekomen. Bij het passen van de jurk kreeg ze hem helemaal niet meer aan. Een mooi verhaal dat ik zo opving tijdens het werk. Ik vond het eigenlijk best opwindend.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)