Vette zomer (2) – Feestje

Karin is een cheerleader waar elke jongen naar kijkt en waar elk meisje jaloers op is. Ze ziet er goed uit en heeft een droomfiguurtje. Totdat het zomer wordt en het weer haar uitdaagt om vaak naar feestjes te gaan. Dit leven van feesten en uitgaan laat al spoedig zijn sporen na. Als de verteller haar na 4 weken zomer en feest in het zwembad tegen het lijf loopt, weet hij niet wat hij ziet.

Feestje


Ik botste bijna tegen haar op. Ze liep op de zonneweide bij het zwembad. Ze zag er adembenemend uit. Een heuse buik had ze ontwikkeld in de 4 weken dat ik haar niet meer gezien had. Ongegeneerd welfde deze buik over haar middel. Haar dijen waar eveneens dikker geworden en waggelden bij iedere stap die ze maakte. Ze schuurden zachtjes tegen elkaar aan bij het lopen.

Voor haar billen lag een royale groeiperiode achter de rug. Ze waren veranderd in 2 trotse halve kogels. Uiteraard bewogen de kogels bij iedere stap heen en weer. Het meest in het oog sprongen haar borsten. Ze leken elk moment door het stof van haar topje heen te scheuren. Ik schatte haar maten op 95-70-95. Ik voelde mijn lid hard worden. Hij bolde op door mijn zwembroek. Ze kwam naar mij toe. Een mollig lichaam liep op mij af.


Van voren gezien was haar taille nog altijd smal, maar haar heupen waren zo breed zoals ze nog nooit geweest waren. Mijn erectie was niet meer te stuiten. ‘Hoi, hoe gaat het?’ vroeg ze.
‘Goed. Maar met jou ook, zo te zien', antwoordde ik. ‘Ja, ik ben een klein beetje aangekomen' zei ze een beetje verlegen. Ik zag dat ze haar buik probeerde in te houden. De stof van haar bikinitopje stond strakgespannen. ‘Staat je goed, echt waar.’

‘Dank je… Want niet iedereen is het met je eens.’ Ze keek naar het lichaam onder haar. Het leek of ze met evenveel verbazing naar haar lijf keek als ik. Wat was ze gegroeid. ‘Ik wilde je voor mijn feestje vanavond uitnodigen. Kom je?'‘Natuurlijk, waarom zou ik niet komen? Dank je wel voor de uitnodiging.’

Stipt om 20 uur kwam ik bij haar thuis aan. Natuurlijk was er nog niets gaande, dit soort feestjes begint altijd pas om een uurtje of 22. Als het niet later is, dacht ik later. Alles stond al klaar. Op de achtergrond klonk muziek. Eten en drinken stonden strategisch verdeeld. Toen zag ik Karin die in de tuin zat en uit een bier uit een blikje dronk.

‘Hoi Karin, ik geloof dat ik een beetje te vroeg ben.’ Ze schrok en zette snel haar blikje bier onder haar stoel neer. ‘Hoi… Euh… Nee, je komt precies op tijd. Ik ben me al voor het feestje aan het voorbereiden, weet je. Mijn ouders zijn vandaag eerder weggereden…’ Ze had een strak truitje aan en droeg daarover een even strakke bodywarmer. Rond haar taille was overduidelijk een vetrolletje te zien.

Het rolletje welfde zich behaaglijk over haar broekband heen. Hier zag ik een heus zwembandje. Ergens was het pijnlijk dat ik haar juist tijdens het bier drinken betrapt had. ‘Mag ik wel een biertje hebben?’ vroeg ik. ‘Natuurlijk, neem er eentje. Ze zijn nu nog koel.’ Ik pakte een blikje, maakte het open en proostte haar toe. Ze tikte tegen mijn blikje en dronk in één teug haar blikje leeg.

‘Moet ik er nog eentje voor je halen?’ vroeg ik. ‘Ach ja, waarom niet? Lekker. Ik heb dorst.’ In plaats van de driekwart liter blikjes, haalde ik maar twee halve liters voor ons allebei.
‘Dan hoef ik niet zoveel te lopen,’ zei ik glimlachend. ‘Goed,’ zei ze opgelucht, maakte het blikje open en nam een ferme slok.

Om 21 uur was ik nog altijd de enige feestganger, maar het was echt gezellig. We lagen in de tuinstoelen, de avondzon scheen nog aangenaam warm en op de grond stonden intussen zes lege bierblikjes. Ik bemerkte de aangename werking van het bier en ook dat Karin intussen een beetje aangeschoten raakte. ‘Moet ik er nog eentje halen?’

‘Nee, ik moet nu zelf even weg, ik moet even je weet wel en dan haal ik gelijk een nieuw blikje.’ Ze kwam moeizaam uit haar ligstoel en strompelde de trap op naar huis. ‘Bijna,’ lachte ze en ze verdween het huis in. Een paar minuten later kwam ze terug, ditmaal met een pak met 6 halve liters bier. ‘Dat moet voorlopig voldoende zijn,’ zei ze opgewekt en liet zich in haar ligstoel vallen.

We lieten het bier door onze kelen glijden en verzonken diep in onze gedachten. Toen Karin twee liter naar binnen had gewerkt, begon ze praten. Haar tong begon een beetje te rollen. ‘Ik geloof dat ik een beetje dronken wordt,’ zei ze met een licht lallende stem. ‘En ik moet weer pissen, geloof ik.’ Ze kwam nog nauwelijks uit haar stoel en ik hielp haar lachend. ‘Moet ik de dame naar het toilet brengen’

‘Nee dank je; het gaat alwweer,’ stammelde ze lachend. ‘Help, ik begin een beetje tipsy te raken.’ En ze liep waggelend naar binnen. Even later kwam ze terug met een enorme schaal met noedelsalade, rijkelijk besprengeld met olijfolie en roomkaas. Met grote ogen zag ik hoe zij de enorme schaal in enkele luttele momenten wegwerkte tot aan de laatste noedel.

De knoop van haar nog strakker zittende spijkerbroek moest ze openmaken. Zo gaf ze haar flink opgezwollen buik wat extra ruimte. De gasten druppelden langzaam binnen druppelden. Ze wilde ze niet voor het hoofd stootten door ze met open broek te ontvangen. Daarom trok ze snel een legging aan. De legging accentueerde haar voorover welvende buik nog sterker. Uiterst aantrekkelijk, vond ik.

Het feest begon nu echt. Karin trok zich terug met een vers aangerukt pak van 6 halve liter blikjes in haar ligstoel. Daar dronk ze tot ze in slaap viel. De volgende dag zou ze daar zeker met een stevige koppijn ontwaken. Ik stond nog even naar haar te kijken. Ze zag er goed uit. De nieuwe vetrollen stonden haar mooi. Ik genoot van het idee dat haar lichaam nu hard werkte om nog dikker te worden. Het eten dat ik haar naar binnen had zien werken, nestelde zich op al die lieflijke plekjes.

Lees deel 3 van Vette zomer: Dikste cheerleader (slot) »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)