Praten over gewicht (30) – Verslaafd aan milkshakes

'Ik neem er wel een paar per dag'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Dit keer komt een vetliefhebber een meisje na lange tijd tegen in de kroeg. Ze was erg sportief, maar nu heeft ze de sportschool verruild voor milkshakes.

Verslaafd aan milkshakes


Ik kende een heel sportief meisje. Ze trainde flink en was vaak in de sportschool te vinden. Ik had haar al een tijdje niet meer gezien en kwam haar op een avond tegen in de kroeg. Ze was dikker geworden, alles was wat voller en ronder.


Lekker laagje vet

Op haar heupen rustte een lekker laagje vet en ze was in het geheel molliger geworden. Ik zag overduidelijk haar rondingen in het strakke shirtje dat ze droeg. Natuurlijk liet ik deze kans niet ongelegen en sprak ik haar even aan.

Ik vroeg aan haar of ze nog altijd zo sportief was en zo vaak trainde. 'Nee, dat gaat niet meer', zei ze. Ze was verhuisd en woonde tegenwoordig samen. Ze had geen tijd meer om te trainen. Bovendien was ze verslaafd aan milkshakes.

Sportdrank

'Ik neem er wel een paar per dag', zei ze ontdeugend. 'Dat is wel wat anders dan de sportdrank die je bij de training gebruikte', grapte ik op. Ik keek denk ik een beetje opzichtig naar haar mollige buikje. Ze moest er lekker om lachen.

Ze streelde over haar buikje om te bewijzen dat haar verhaal echt waar was. 'Inderdaad', zei ze. 'En dat kun je ook wel zien?' Ze gaf me zo'n dikke knipoog. Ik vermoed dat ze in de gaten had hoe erg het mij opwond.

Volgende week: strijd tegen kilo's verliezen

Een vetliefhebber moet naar de bank voor zaken. Daar ziet hij een prachtige employee staan. Ze dreigt uit haar uniform te groeien. Die gaat de strijd tegen de kilo's verliezen, denkt de vetliefhebber.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)