Praten over gewicht (28) – Poggen over vriendin

'Geen enkele broek kan ze meer aan.'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Dit keer vertelt een man hoe zijn vriendin is aangekomen.

Poggen over vriendin


Niet alleen vrouwen spreken over hun eigen gewichtstoename. Soms hoor ik ook verhalen van mannen over hoe hun vriendin is aangekomen. Laatst zat ik in het café en hoorde een man praten over zijn vrouw. Hij liet mij foto's van haar zien. 'Ze is echt aangekomen', vertelde hij me op vertrouwelijke toon.


Hij ging verder. 'Geen enkele broek kan ze meer aan. Ze zijn allemaal te klein geworden. Zo erg is ze aangekomen.' Ik knikte. ' Ze past nog maar 1 broek. En ze wil hoe dan ook afvallen. Daar heeft ze veel voor over. Daarom eet ze de hele dag niet. En 's avonds begint het. Dan krijgt ze zo'n honger. Ze gaat dan snaaien. De zakken chips, repen chocolade en dozen bonbons vliegen er dan door. Ze weet dan van geen ophouden.'

Wat later liet hij me een paar foto's zien. Ik had haar niet eerder gezien. 'Kijk', zei hij bij de foto van een mooi mollig meisje. 'Het was heel moeilijk om deze foto's te maken', zei hij. 'Ze moest voortdurend haar buik inhouden. Soms hield ze even pauze en dan maakte ze de knoop van de broek los. Dan plopte het vet er zo uit.'

Hij keek me indringend aan. 'De broek die ze hier aan heeft, past ze niet meer. Hij is te klein geworden.' Ik zag niet een dik meisje op de foto's. Ze was een beetje mollig. Ze droeg schattige lovehandles en had een klein buikje. Maar echt dik zou ik het niet willen noemen.

Toch wond dit verhaal mij enorm op. Ik weet ook niet hoe het kwam. Misschien is het een fetish en heet dit verbeelding en fantasie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)