Praten over gewicht (27) – Het zit in de familie

'Die buik zat er een halfjaar geleden nog niet.'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Een groepje meiden is in gesprek over aankomen en dat het in de familie zit. Onverwacht toont zich een winnaar.

Het zit in de familie


Een tijdje geleden was ik aan het sporten. We waren aan het rekken en strekken. Daar raakte ik in gesprek met een meisje meisje en haar vriendinnen. We waren aan het praten over dik zijn, aankomen en dikke billen en zo.


Ze vertelde verder hoe haar moeder en alle vrouwen in de familie dikke billen hadden en aankwamen. Ze had gelijk want ik kende haar moeder ook. En wist hoe zij in een paar jaar tijd flink aangekomen was.

Sexy moeder

Moeder ziet er buitengewoon goed uit. Ik schat haar helemaal niet zo oud. Vooral haar billen en benen zijn super sexy sinds de laatste kilo's erbij verwierf. Eigenlijk vind ik de moeder er beter uitzien, dan de dochter. Maar dat is een ander verhaal.

In elk geval stond de dochter dit te vertellen aan haar vriendinnen. Ik hoorde het zo aan en zag dat ze haar shirt omhoog trok. Ze schudde haar middel en riep: 'Kijk maar, dat bedoel ik.'

Hetzelfde verhaal

Daarna diste ze hetzelfde verhaal op over haar buik. Dat die steeds iets dikker werd en dat het een familiekwaaltje was, maar dan vooral van vaders zijde. Een vriendin zag haar eigen verhaal bevestigd. 'Dat heb ik ook.' Ze trok haar shirt omhoog.

Het was me niet opgevallen dat zij wat mollig was. Ze wist het blijkbaar heel goed te verbergen onder het shirt, maar een prachtige buik kwam tevoorschijn. Mooi vol en rond. 'Die zat er een halfjaar geleden nog niet', riep ze. Haar vriendin was voor mij de overduidelijke winnaar. Letterlijk en figuurlijk.

Volgende week: poggen over vriendin

Niet alleen vrouwen spreken over aankomen en dik zijn. Ook mannen kunnen er wat van. Volgende week pocht een man over zijn dikker wordende vriendin.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)