Praten over gewicht (26) – Veel sporten

In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag een meisje dat heel veel sport en die een prachtig beginnersbuikje bezit.

Veel sporten


Een paar dagen geleden was ik aan het stappen met een vriendin. Ze stelde me voor aan een andere vriendin. Dat was een leuk meisje met blond haar, bolle wangen en een heerlijk figuurtje. Ik zag duidelijk een beginnersbuikje welven over haar broeksband.


Strak shirtje

Het strakke shirtje accentueerde mooi haar kleine buikje. Ik zag duidelijk hoe vol hij was en dat hij prachtig overliep in lovehandles langs haar middel. Ook drukte haar diepe navel mooi in het shirt. Het zag er onwijs sexy uit.

Wat later op de avond was ze druk in gesprek met haar vriendin. 'Ja', zei ze. 'Dat is het juist. Ik sport ontzettend vaak, maar ik eet ook ontzetten veel.' Ze klopte op haar buikje. Het vet trilde een beetje.

Onwijs veel aangekomen

'Ik ben laatst echt onwijs veel aangekomen', zei ze. Ze keek met een mengeling van walging en trots naar haar buikje. Haar vriendin moest lachen. Daarna gingen we lekker wat drinken.

Bij de shoarmatent aan het eind van de avond bestelde ze een heel grote cola – en niet de light versie – met het grootste portie shoarma. Ze hield haar buikje niet meer in en hij welfde nog weelderiger naar buiten dan eerder op de avond.

Volgende week: Het zit in de familie

Een groepje meiden is in gesprek over aankomen en dat het in de familie zit. Onverwacht toont zich een winnaar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)