De koekwinkel (4) – Volle geilheid

Als Mirjam voor een extra lening bij haar bank komt, krijgt ze te horen dat ze platzak is. Ze krijgt het aanbod om de eigenaar van een koekjeswinkel van de ondergang redden. Alleen valt ze hier niet bepaald van af. Haar volle buik ontluikt een nieuwe sensualiteit in haar. En ze ontdekt dat haar nieuwe baantje helemaal niet zo slecht is.

Lees het eerste deel van De koekwinkel: Geldgebrek »

Volle geilheid


Ik liet een harde boer toen het ontbijt was weggewerkt. 'Laat de volgende voorraad maar komen', mompelde ik. Ik wreef over mijn maag en voelde hoe strakgespannen hij stond. Dat gevoel van die volle maag. Dat gevoel wilde ik nooit meer kwijtraken. En ik verlangde al naar de nieuwe hoeveelheid koeken en snoepgoed.

Natuurlijk wist ik wel dat mijn gewicht ver boven de 100 zou uitkomen als ik zo doorging. Ik vond het ergens niet leuk. Aan de andere kant greep mij het lekkere eten en de zachte welving van mijn nieuwe lijf. Dikzijn had niet alleen negatieve kanten. Zachtjes wreef ik over mijn nieuwe aanwinst. Mijn buik schudde zachtjes op het ritme van mijn hand. Het voelde goed. Beter dan goed zelfs. Ik werd een beetje geil. Mijn klitje trok een beetje. Ik schrok er van en liet snel mijn buik los.


Meneer Mazachma was erg tevreden toen hij zag dat ik net de laatste koek naar binnen werkte. Kijk, dat was de bedoeling. Voor mij was het even genoeg. Ik had echt eventjes teveel gegeten. Het voelde of ik elk moment uit elkaar kon barsten. Het enige waar ik aan kon denken, was een diepe slaap. Ik werd overmand door een enorme vermoeidheid. Liggen en slapen was het enige waar ik nog aan kon denken.

Gelukkig vertrok meneer Mazachma direct en kon ik heerlijk gaan slaap. Ik legde mij neer op de bank. Vrijwel gelijk viel ik in slaap. Ik droomde dat ik op de brede stoel in mijn kamer zat. Voor mij stond een enorme berg koeken, donuts, taarten en muffins. Meneer Mazachma lachte vriendelijk naar me. Ik zat helemaal vast in de stoel. Mijn lichaam was ontzettend groot. Het leek wel of ik 300 kilo woog. Misschien nog wel meer. Waar ik ook om mij heen keek, ik zag mijn eigen vet. Het zag en voelde overweldigend.

Ik schrok wakker en dacht ik terug aan mijn droom. Gek genoeg was het geen nachtmerrie voor mij geweest. Ik had gemerkt dat het best lekker was om zo'n imposant lichaam te hebben. Ik droomde stiekem van zo'n groot en vet lijf. Eigenlijk had ik heel boos of verdrietig moeten zijn voor deze droom. Elke andere vrouw zou het ervaren hebben als een afgrijselijke nachtmerrie. Ik had het eigenlijk heerlijk gevonden. Alles voelde zo intens en groots. Hier wilde ik meer over weten.

Met moeite hees ik mij omhoog. Mijn lichaam zat boordevol met koeken en donuts. Zodoende kwam ik moeizaam omhoog van de bank waarop ik lag. Ondanks dat mijn maag bomvol zat, was ik uitgehongerd. Een grote, goedgevulde Italiaanse bol met veel mayonaise en salade ertussen, doemde op in mijn gedachten. Hij riep 'eet mij, eet mij'. Aan de overkant van de straat zat een broodjeszaak die deze heerlijke broodjes verkocht.

Ik liep naar de overkant. Mijn dikke lijf kwam uitermate traag in beweging. Ik kocht een enorme Italiaanse bol bomvol met aardappelsalade, mayonaise en romige saus. De tomaten en sla waren erbij gestopt om een gezond idee bij de koper op te roepen. Ik kreeg vanwege een bijzondere actie een 2e broodje er gratis bij. Dat kon ik helemaal niet verwerken. Mijn volle maag kon slechts 1 broodje aan. Het andere broodje bewaarde ik voor later en ik ging met een volle maag naar huis. Zeker ook omdat ik 2 grote glazen volle chocolademelk had gedronken. De laatste was een warme chocolademelk geweest, dik overgoten met opgeklopte slagroom.

Ik was weer thuis. Lang hijgde ik nog na van de trap. En ging lekker in bed liggen. Ik legde wat kussens in mijn rug en zette de televisie aan. Hoe vaak hadden Jim en ik wel niet de liefde bedreven terwijl de televisie aanstond. Ik merkte dat ik bloedje geil aan het worden was. Ik friemelde mijn vingers tussen mijn onderbroek door en masseerde mijn klitje zachtjes.

Ik probeerde te fantaseren over Jim, maar het lukte niet. Misschien was ik ook te vol met het eten en kon ik alleen daarover denken. Hoeveel ik wel niet gegeten had die dag. Hoe goed mijn boordevolle maag aanvoelde en wat al dat eten met mijn lijf deed. Voor ik er erg in had, werkte ik mezelf naar een kort maar krachtig orgasme. Ik dacht aan wat ik allemaal gegeten had die dag. Mijn dikke buik bewoog heerlijk heen en weer op mijn rustige ademhaling. Ik liet mijn hand op de vetmassa rusten en schudde het zachtjes heen en weer. Zo masseerde ik mijzelf langzaam in slaap.

Ik werd wakker bij de herhaling van het journaal. Het 2e broodje wachtte op mij en schreeuwde vanuit de koelkast: 'Eet mij, eet mij op. Ik ben lekker.' Hongerig stapte ik uit bed met een veel te kort shirtje aan en in mijn onderbroek. Ik trok de koelkast open en haalde het heerlijke broodje eruit. Heerlijk smikkelde ik het op en dronk gelijk een pak melk leeg. Ik luisterde netjes naar de wensen van het broodje en at hem tot de laatste kruimel op.

Het journaal begon aan een nieuwe herhaling en ik plofte in bed neer. Mijn klitje tindelde bij het masseren van mijn dikke buik. Het vroeg weer om een korte vingerbeurt. Dat deed ik. Ik moest weer even heerlijk klaarkomen, waarna ik opnieuw in een diepe slaap wegzonk. Ik droomde van eten en drinken. Van donuts en volle kratten met koek en broodjes.

Om een uur of 5 werd ik wakker. Ik hoorde gestommel in de bakkerij en merkte dat ik enorme honger had. Ik stapte uit bed, trok een duster aan en liep naar de deur om beneden iets te eten te zoeken. Bij het openen van de deur zag ik dat iemand van de bakkerij al 2 nieuwe kratten met voornamelijk donuts had neergezet. O, wat was ik blij om dat te vinden. Snel nam ik ze mee, ging in bed liggen met een krat. Er zaten zeker 15 donuts in, van verschillende smaken en groottes.

De ene donut na de andere verdween in mijn mond. Ik raakte gewend aan de grote hoeveelheden. Afgewisseld met een slok melk gingen ze naar binnen. Zonder dat ik er veel erg in had, had ik er al 10 verslonden. Pas bij nummer 12 merkte ik een lichte weerstand en bij nummer 15 twijfelde ik of ik weer uit bed zou gaan voor de andere krat.

Ik wreef over mijn grote buik. Tevreden spinde ik als een poesje. Wat voelde het weer heerlijk om hier volgevreten te liggen. Mijn maag welfde weer een eindje naar buiten. Ik kon de verleiding niet weerstaan, kwam steunend overeind en liep naar de keuken voor het 2e krat. Opnieuw kroop ik onder de dekens en nam heerlijk de donuts.

Er lagen nog 5 donuts in de krat en ik dacht echt niet meer te kunnen. Opnieuw masseerde ik mijn grote vetmassa. Wat had ik veel van die donuts verwerkt. Het leek wel of mijn lichaam zelf in zo'n zacht ronde koek veranderd was. Als ik op die enorme vetmassa drukte met een vinger, zakte hij een eindje weg. Het voelde geweldig om wat vet vast te pakken en zachtjes mijn dikke lijf heen en weer te schudden. Ik kon echt niet meer, merkte ik. Er lagen nog 2 donuts in de krat.


Lees deel 5 van De koekwinkel: Reuzenhonger »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)