Praten over gewicht (22) – Geen 7 maar ook geen 17 kilo

'Nee, dat is geen 17 kilo joh', zei ze.
 In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag een meisje in het restaurant van de universiteit die haar vriend bespringt. Ze is geen 7 kilo in haar eerste jaar aangekomen en ook niet 17 kilo.

Geen 7 maar ook geen 17 kilo


Ik liep het restaurant uit na een lunch met wat vrienden van mij. Een meisje kwam ons tegemoet. Ze was niet echt dik, maar ze droeg een trui die wel heel strak zat. Een kilo of 10 geleden paste hij nog goed, maar nu was hij echt te klein.


Bespringen

Ze zag een jongen staan, rende naar hem toe en besprong hem. Ik denk dat de jongen haar vriend was. Hij had het zichtbaar zwaar met zijn vriendin op schoot. 'Het schijnt dat je 7 kilo aankomt in het eerste jaar, maar bij jou is dat wel 17 kilo.'

'Nee, dat is geen 17 kilo joh', zei ze. 'Ik ben 20 kilo aangekomen.' Hij klopte op haar buikje. Ik vond haar niet heel dik uitzien, meer fors. Het was een mollig meisje met een leuk figuurtje. Die 20 nieuwe kilo's deden haar veel goed. Nu zoek ik haar al een paar dagen op facebook. Maar ik kan haar niet vinden.

Volgende week: Bierbuik op stoel

Een meisje dat iets van een hoge plank in de keuken moet pakken. Ze gaat op een stoel staan en dan wordt iets moois zichtbaar. Haar moeder ziet het en moet er natuurlijk iets over zeggen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)