Bekentenissen van een feedee (5) – Vet-aanbidders

In Bekentenissen van een feedee geeft een feedee een openhartig kijkje in haar leven. Ze komt bewust aan. De gewichtstoename betekent niet alleen een verandering in het lichaam. Als ze bewust begint aan te komen, betreedt ze een hele nieuwe wereld. Ze ontmoet mannen die haar aanbidden, die van vet houden. Ja, die vet aanbidden. De vet-aanbidders.

Vet-aanbidders


Ik merkte dat er mensen waren die de schoonheid van mijn lichaam zagen en mij aanbaden. Zodra dit gebeurde ging ik zelf ook meer en meer van deze elementen van mijn lichaam houden. Ik ben gewoon gek op mijn dikke buik. Ik voel er de hele dag aan en merk hoe sensitief mijn lichaam is geworden. Het voelt ook heerlijk om aantrekkelijk te worden gevonden door een grote groep mannen.

Eerder had ik nooit genoten van mijn dikke buik. Ik verafschuwde hem, maar nu betrapte ik mij erop dat ik zelf ook begon te genieten van het vet. Ik liet mijn handen heerlijk glijden over mijn massieve lichaam. Het idee om zo'n mooie buik te bezitten. Hij is van mij helemaal alleen.Ik kan er echt van genieten om erover te wrijven en het vet te strelen.


Van mijzelf houden

Zodoende duurde het ook niet lang dat ik meer en meer van mijzelf begon te houden. Ook begon ik om mij heen te kijken naar andere dikke meisjes. Ik zocht er actief naar op internet, maar ik keek ook om mij heen naar dikke vrouwen. Ik merkte dat ik gefascineerd was voor deze volle lijven. Het boeide mij meer en meer om te zien hoe vol sommige vrouwen zijn.

Mijn gewichtstoename begon aanvankelijk als een persoonlijk experiment. Gewoon om te kijken of het mij goed deed. Aanvankelijk vertelde ik helemaal niemand over mijn gewichtstoename. Het was helemaal voor mij alleen. Ik wist ook niet dat anderen daar ook mee bezig waren. De verschillende forums op internet kende ik helemaal niet. Het bewust aankomen was een intense ervaring om mee te maken. Ik wist niet wat mij overkwam. Nooit had ik van tevoren vermoed dat ik zo intens van het aankomen en eten zou genieten.

Dikker en dikker

Elke vrouw die dikker en dikker wordt, zal dat op haar eigen manier doen. Elke vrouw heeft haar eigen figuur. Zo gaat het vet op elke vrouw anders zitten. Ik vind het ongelooflijk spannend om te zien hoe en waar het vet zich aan mijn lichaam nestelt. Mijn lichaam verandert continue. Zo wordt mijn kont steeds groter en zie ik mijn heupen breder worden. Ik begin meer en meer een vol figuur aan te nemen. Op het moment dat ik begon had ik kleine borsten en vrijwel geen kont. Nu na een kilo of 30 is er veel veranderd. Mijn lichaam is opgevuld op een manier waarvan ik niet had durven dromen.

En ik ben heel blij met mezelf. Ik heb zelf het besluit genomen om van mijzelf te houden. Ook als iemand anders dat niet doet. Ik ben veel te mooi om niet bemind te worden. Dat besluit laat ik me door niemand afpakken. Ook niet door iemand die me dikker wil hebben. Ik ben baas over mijn eigen lichaam en beslis zelf of ik dikker word of juist wil afvallen.

Ik wens iedereen veel geluk en ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen. Hou van jezelf. Ik wens iedereen toe dezelfde rust en liefde te vinden als mij overkomt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)