Bekentenissen van een feedee (4) – Van jezelf houden

In Bekentenissen van een feedee geeft een feedee een openhartig kijkje in haar leven. Ze komt bewust aan. De gewichtstoename betekent niet alleen een verandering in het lichaam. Ook de geest maakt een aangrijpende verandering door. Het begint wel met van jezelf te houden. Zonder liefde voor je eigen lichaam heeft bewust aankomen weinig zin.

Van jezelf houden


Het is begrijpelijk dat het moeilijk is om van jezelf te houden als anderen je niet aantrekkelijk vinden. De maatschappij in het algemeen en individuen doen moeite ons te laten geloven dat mensen met een figuur zoals ik verschrikkelijk zijn. We zijn niet mooi, maar lelijk. Een dik, vet wijf zien mensen over het algemeen als iets afzichtelijks opgevat. Dik zijn krijgt vrijwel altijd een negatief label opgeplakt.

Ik heb heel lang zo naar mijn eigen lichaam gekeken. Het was geen prettige tijd. Ik keek naar mijzelf met het idee dat ik er afzichtelijk uit zag. Mijn buik was verschrikkelijk en ik schaamde mij voor mijn dikke kont. Het is nog niet zo lang geleden dat ik zo naar mijzelf keek, maar het voelt als heel lang geleden. Ik kan het mij niet meer voorstellen dat ik zo over mijzelf denk. Aan de andere kant voelt het alsof ik gisteren zo over mijn lichaam dacht. Het heeft ontzettend veel gevolgen gehad voor mijzelf en mijn leven.


Andere manier kijken

Een paar jaar terug ben ik op een andere manier naar mijzelf gaan kijken. Ik ging studeren en leerde van mijzelf en mijn lichaam te houden. Dat is in geen geval een makkelijke weg geweest. Het vroeg veel tijd en zelfbevestiging. Maar het is echt de moeite waard geweest, merk ik nu. Het is erg moeilijk om jezelf te leren hoe mooi je eigenlijk bent. Zeker als je altijd verteld is dat je niet mooi bent. Dit was de eerste keer van mijn leven dat ik dat leerde. Nu vind ik dat iedere vrouw zichzelf mooi zou moeten vinden. Je bent speciaal. Ik vind het jammer dat er zoveel vrouwen zijn die dat niet van zichzelf vinden.

Ik moet nu heel eerlijk zijn. Ik ging op zoek naar liefde, Ik vond aanbidders op plekken die ik helemaal niet verwachtte. Natuurlijk wist ik wel dat er mannen zijn die van een maatje meer houden. Maar dat er zo'n grote groep mannen is die dikke vrouwen en zelfs heel dikke vrouwen aanbidt, dat heb ik nooit geweten. Er zijn mannen die alleen voor dikke vrouwen gaan en naar andere vrouwen niet eens kijken.

Date met aanbidder

Voor mij werden de ogen geopend toen ik mijn eerste date had met een FA, een aanbidder van dikke vrouwen. Hij kon geen moment van mij afblijven. Voor het eerst maakte ik niet iemand mee die genoegen met me nam. Sterker nog, hij had juist een grote voorkeur voor me. Hij aanbad me.

Nadat ik 18 was geworden raakte ik verder verstrengeld in de sceen. Zo vertelde een andere dikke vrouw mij wat zij deed: telefoonseks. Ik zocht nog een baantje. Waarom zou ik het niet proberen? Ik maakte een paar foto's van mijn, toen 150-kilo-lichaam en zette ze op een betaalsite. Wat er toen gebeurde had ik niet in mijn stoutste dromen durven dromen.

Onweerstaanbare buik

Het eerste gesprekje dat ik met iemand had was met een ingenieur die mij meer dan een halfuur lang vertelde hoe onweerstaanbaar mijn buik was. Voor mij begon de bal toen echt te rollen. Ik merkte dat ik aanbeden werd. En dit keer vormde die dikke buik niet de uitzondering, maar juist de reden om mij te bewonderen. Ik wist niet wat er met mij gebeurde. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

Ik ontdekte dingen die mij nooit eerder waren opgevallen. Iets als hoe mijn buik beweegt als ik loop. Hoe rond en glad hij wel niet is. Of dat ik werkelijk overal zacht en kneedbaar ben. Of hoe mijn buik het perfecte kussen vormt voor mijn aanbidders. Ze kunnen hun gezicht er heerlijk in verstoppen en in mijn vet wegdrukken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)