Praten over gewicht (20) – Te kleine kleren kopen

Altijd waren haar kleren te klein
In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag het verhaal van een meisje dat een mantelpakje krijgt kort na een dieet. Als ze het later weer aan wil trekken, levert dat moeilijkheden op.

Te kleine kleren kopen


Een jaar of 5 geleden leerde ik een meisje leerde kennen dat 10 kilo aankwam. Ik weet dat er mensen zijn die dat niet zo interessant vinden, maar ik vind dat al een heel mooie gewichtstoename.

Zij raakte niet uitgepraat over haar gewichtstoename. Ze maakte er een hobby van om kleren te kopen en aan te trekken die ze eigenlijk niet paste. Ze hoopte daarbij altijd dat ze zoveel was afgevallen om die kleren wel aan te kunnen. Geluk voor mij was dat dit nooit het geval was. Altijd waren de kleren te klein.


Kilo of 10 bijgekomen

We hebben een paar jaar terug gebroken, maar het gerucht gaat dat er nog een kilo of 10 bijgekomen is. Ze is nu getrouwd en leeft een tamelijk burgerlijk bestaan. De ideale voedingsbodem om in korte tijd flink aan te komen.

Deze zomer zal ik haar zien op een bruiloft van een wederzijdse vriend. Ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig hoe ze er nu uitziet met haar nieuwe figuurtje. Wie weet is er nog meer bijgekomen in tussentijd.

Volgende week: Dikke speklaag

Een vetliefhebber heeft het ijskoud buiten bij het roken van zijn sigaretje. Zijn collega heeft het helemaal niet koud. Hoe dat komt? Lees het volgende week.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)