Praten over gewicht (15) – Niet mijn type

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag gaat een vetliefhebber een keertje uit met een heel leuk, mollig meisje. Het is helemaal niet zijn zijn type, maar hij zou wat al te graag haar beginnersbuikje vasthouden.

'Ik ben 8 kilo aangekomen', zei ze. 'Het is echt verschrikkelijk.'

Niet mijn type


Ik ging een keer uit met een heel leuk meisje. Ze zag er goed uit en was een beetje mollig. Bij het uitgaan waren we gezellig aan het kletsen over koken en eten. 'Ik ben 8 kilo aangekomen', zei ze. 'Het is echt verschrikkelijk.' Ze at elke dag veel chocolade en ijs, het liefste ook als combinatie. Nu moest ze een nieuwe spijkerbroek kopen.

Ik ken dit meisje nu 2 maanden en vandaag vertelde ze me dat ze nu in totaal een kilo of 13 is aangekomen. Ik kon het al die tijd al heel duidelijk zien, maar dat heb ik haar nooit verteld. Wat later sprak ik met een ander meisje hierover. Zij vond dat ik er niet over mocht praten. Het zou haar onzeker maken en verdrietig. Ze zou dan gaan denken dat ze er niet goed uit zag.

Sexy en onwindend

Ik ontkende dat, ze zag er juist beter uit dan ooit. Die vriendin ziet er gewoon hartstikke goed uit nu ze mollig is. Heel sexy en opwindend. Dat heb ik haar ook verteld.

Al is ze niet echt mijn type, ik zou haar mollig buikje maar wat graag in mijn handen willen vasthouden. Haar vetrolletjes strelen en haar stevige billen met mijn handen kneden.

Volgende week: Jong en mooi dik

Volgende week een prachtige ingezonden bijdrage van een docent op een saai afstudeerfeestje. Tot hij in gesprek raakt met een stevige dame. Niet bepaald een straf, zeker ook als ze over haar gewicht begint.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)