Praten over gewicht (14) – Japanse liefde

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag plaagt een Japans vriendinnetje een liefhebber van vet met zijn voorkeur. Ze schudt zoveel fantasie in hem los dat hij al opgewonden raakt van het idee.

Ze schreef dat ze zo vol was, dat haar broek zo strak zat en dat haar buikje zo rond was.

Japanse liefde


Ik woonde een tijdje in Japan. Het Japanse vriendinnetje dat ik toen had vertrok voor een paar maanden naar Autralië om Engels te leren. Ze kwam terug en had al verteld dat ze 'een paar kilo was aangekomen'.

Ze plaagde mij al een tijdje door mij te vragen wat mijn 'fantasie' nu was. Ik durfde het haar niet te vertellen. Onnodig misschien om te zeggen, maar een relatie is een stuk interessanter als ze weten dat het je ontzettend opwindt een vrouw dikker te zien worden. Maar ik durf het vrijwel nooit.


Niet veel aangekomen

Natuurlijk was ze helemaal niet zoveel aangekomen als ik dacht en ze moest hard werken om niet af te vallen. Ik moedigde haar altijd aan om meer te eten dan ze op kon.

Zij genoot ervan en daagde me uit door als we uit eten gingen sms'jes te sturen en briefjes te geven. Dan schreef ze dat ze zo vol was, dat haar broek zo strak zat en dat haar buikje zo rond was. Het wond mij erg op al wist ik als geen ander dat ze helemaal niet aankwam.

Volgende week: Niet mijn type

Volgende week gaat een vetliefhebber een keertje uit met een heel leuk, mollig meisje. Het is helemaal niet zijn zijn type, maar hij zou wat al te krijg haar beginnersbuikje vasthouden. Zeker als hij haar later tegenkomt. Hij hoort en ziet dan dat ze nog meer is aangekomen.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)