Praten over gewicht (13) – Russische veelvraat

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag werkt een meisje uit Rusland mee bij een zomerkamp voor kinderen. Ze doet zich erg tegoed aan alle lekkernijen die eigenlijk voor de kinderen bestemd zijn.

'Ik word zo dik in dit land.'

Russische veelvraat


Een zomer hielp ik mee bij een zomerkamp in een ander deel van het land. Daar werkte ook een Russisch meisje. Dit meisje vroeg mij altijd naar traktaties en andere lekkernijen uit de kamers van de kampleiding. Deze dingen waren bestemd om uit te delen aan de kinderen, maar ik gaf haar een paar keer per dag wel wat lekkers.

Het meisje werkte in de keuken en at zich daar ook tonnetje rond aan de lekkernijen. Het snoepgoed dat ik voor haar meebracht, nam ze eveneens aan en ze at het allemaal op. Ik kan je vertellen dat het Amerikaanse eten, zelfs het eten op een zomerkamp en de zoetigheid die ze de hele dag door nam, zijn uitwerking op haar had. Ze kwam zeker een paar kilo aan.


Feeder

Hoe dan ook, ik durf aan helemaal niemand mijn feeder fetish te vertellen. Laat staan aan zo'n Russisch meisje dat ik op zomerkamp tegenkom. Maar op een dag waren we op een vrije dag met een grote groep op pad. Ze zei: 'Ik word zo dik in dit land'. Ik begon haar subtiel allerlei vragen te stellen. Ik deinsde wel terug voor al die eerlijke antwoorden die ze gaf over haar lichaam. Ze vertelde hoe strak haar broek en beha zaten en dat geen shirtje haar buik meer kon verhullen.

Ze vertelde dat het kwam door de agricultures in Amerika. Ook zei ze: 'Ik ga niet op mijn lijn letten. Ik val het wel weer af als ik weer thuis ben. Ik kan er daarom maar beter goed van genieten.' Ze grijnsde als een slechterik in een slechte film, liet haar lepel in het aardbeienijs zakken en stopte hem met een grote toet slagroom erop in haar mond.

Geheim prijsgeven

Ik denk dat ik door de vragen die ik stelde, mijn geheim prijsgaf. Want na dat uitje kwam ze twee keer zo vaak bij mij vragen om snoep en lekkers. Vrouwen weten hoe ze mannen kunnen manipuleren. Zo bestelde de keer erop dat we uitgingen een supergrote milkshake als toetje. 'Hmmm, wat is dit lekker', verzuchtte ze bij elke slok die ze nam. Haar ogen rolden daarbij en ze haalde daarbij haar schouders hoog op alsof ze drie orgasmes achter elkaar had. Terugdenkend aan de kansen die ik toen heb laten liggen, denk ik vaak met grote weemoed terug aan dit moment. Ik had er iets mee moeten doen.


Volgende week: Japanse liefde

Volgende week plaagt een Japans vriendinnetje een liefhebber van vet met zijn voorkeur. Ze schudt zoveel fantasie in hem los dat hij al opgewonden raakt van het idee. Ze komt namelijk helemaal niet zoveel aan als hij denkt.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)