Praten over gewicht (10) – Receptioniste stopt met roken

In de rubriek Praten over gewicht schrijven mannen met een voorkeur voor dikke vrouwen over de gesprekken die ze hebben met vrouwen over hun gewicht. Het is een heimelijk genoegen. Vandaag moet een vetliefhebber wachten in de hal van een groot bedrijf. Hij spreekt de receptioniste en hoort dat ze gestopt is met roken. Dat ze daardoor ruim 11 kilo is aangekomen, krijgt hij ook te zien.

'Ik ben 11 kilo aangekomen. Ik ben zo dik als een varken.'

Receptioniste stopt met roken


Een paar jaar geleden solliciteerde ik bij een groot bedrijf. Ik werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek en moest in de hal wachten tot ik opgehaald werd. Omdat ik verder weinig te doen had, maakte ik een praatje met de receptioniste. Ze vertelde me dat ze een paar maanden geleden gestopt was met roken. 'Dat is goed van je', zei ik.

Aangekomen

'Nee', zei ze. 'Ik ben 11 kilo aangekomen. Ik ben zo dik als een varken.' 'O nee', zei ik snel. 'Je bent echt niet dik', zei ik. Mijn ogen vertelden haar heel duidelijk dat er voor dik heel wat meer nodig was dan dit. Ze trok gelijk haar shirt omhoog en me haar een heerlijke, mollige vetrol zien. Het was voor mij alsof ze haar blote borsten liet zien.


'Wow', liet ik mij ontvallen. 'Wist je dat sommige kerels hiervan houden', zei ik. Het was een heerlijk beeld dat gedurende het hele sollicitatiegesprek weer even bij mij in gedachten kwam. Waarschijnlijk dat ik die baan ook niet kreeg. Wel heb ik nog weken nagenoten van die prachtige aanblik van heerlijke blote buik.

Volgende week: verloren van broek

Volgende week een meisje dat altijd vecht tegen de kilo's. Ze draagt een veel te strakke broek, maar weigert hem te verruilen. Totdat ze de strijd opgeeft en in een grotere broek rondloopt.
De rubriek Praten over dik verschijnt wekelijks op zondag.

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

  1. Haha jij bent echt niet goed wijs. Geweldige weblog, heb vaak de slappe lach om je entries.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)