Praten over gewicht (1) – Buik achter trui

Meisjes vertellen over hun gewicht

Op een forum van dikliefhebbers is een prachtige topic waar mensen schrijven over een heimelijk genoegen. Het kan als vetliefhebber erg opwindend zijn als een vrouw praat over haar gewicht en haar gewichtstoename. Ik vond de verhalen die ik daar las, zo opwindend dat ik er een selectie van gemaakt heb die ik in een aantal afleveringen publiceer.

'Ik verberg mijn ronde buik achter deze trui'

Buik achter trui


Voor mij is het altijd erg opwindend om te horen hoe vrouwen aankomen en over hun gewicht denken. Het is natuurlijk erg triest dat door de vele aandacht in de media enorm onder druk staan om slank te zijn en op hun gewicht te letten. Aan de andere kant is het heel schattig om een meisje met een lichte verbazing en verlegenheid te horen vertellen dat ze aangekomen zijn. Ik vind het leuk om hier wat verhalen en oordelen te lezen.

Ik herinner mij een klasgenote die altijd fors was. Ze was in die tijd 17 jaar, had mooi en vol bruin haar en ze was fors, misschien wel een beetje mollig. Zomaar uit het niks zei ze ineens tegen me: 'Ik verberg mijn ronde buik achter deze trui'. Later zaten we samen in de trein op weg naar huis en toen zei ik: 'Je bent je buik aan het verbergen achter je trui'.


Ronde buik

Ze trok toen haar trui omhoog en ik zag haar ronde buik. Dit keer werd hij bedekt door een dun shirtje. Hij was inderdaad rond en ik vond hem zelfs voller dan ik verwacht had. Het buikje zag er onwijs sexy uit. Voor ik er erg in had, riep ik uit: 'Wow, jij bent echt dik zeg.' Ik weet dat het niet zo aardig was wat ik zei, maar ik was echt verrast. Ze werd vuurrood. 'Ik weet het', zei ze verlegen. 'Ik moet op mijn gewicht letten.' Het was gemeen van me, maar ik heb er echt van genoten.

Volgende week in praten over gewicht

Vanaf vandaag verschijnt Praten over dik wekelijks op zondag. Volgende week vertelt een Italiaans meisje over haar voorkeur voor eten. Dat ze dan wat meer eet dan goed voor haar is, spreekt bijna voor zich. Lees Dikmakers »

Bekijk het overzicht van Praten over gewicht »

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)