Before and after

Links before (in de sluiers) en rechts de after een paar jaar en kilo later
Bij afslankreclames zie je vaak foto's van vrouwen en mannen die in korte tijd enorm zijn afgevallen. Ze laten dan als vergelijking de persoon zien zoals die er voor de kuur of het dieet uitzag. Vaak zijn ze dan ineens ontdaan van die dikke buik, de ronde billen en de volle borsten.

Het is in de FA-scene gebruikelijk om deze beelden precies omgekeerd te tonen: waarbij de before de persoon laat zien als hij of zij slank is en de after de persoon toont als hij of zij goed volgroeid is.

Ik ben gek op dit soort plaatjes en laat mijn fantasie helemaal meeglijden over de vetaanwinst die de dames in kwestie hebben gekregen. Ik ben dan erg blij, dat ze zich zo tegoed hebben gedaan aan al het eten en geniet van het idee dat er misschien in de toekomst nog meer bij komt.

Laatst zag ik ergens een peper en zout setje, overduidelijk uit Amerika waarmee met dit 'before and after'-fenomeen de spot werd gedreven. Het idee dat mensen dik worden als ze trouwen is hardnekkig, maar ook opwindend. De peper en zout stelletjes liegen er niet om. Ik vind dat de vrouw erg mooi is aangekomen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)